Hikke

Amelia Bedelia

Elsker forumet
Noen som har kjent babyen hikke?
Tror jeg kjente d igår, var som små regelmessige dunk, men det var ikke pulsen.. Er d sånn det kjennes ut? Er førstegangs på hikking ;)

Hehe, min lille hikker hele tiden. Kjennes ut som svaaake spark, også er de regelmessige :) er nok det du kjenner ja

ja hu i magen hikker ofte :P har faktisk vokna av at hu har hikka :P og etter hu har hikka ei stonn blir hu heilt vill og spreller :P

Mye hikking her også, ca hver annen time. Lurte fält på hva det var i begynnelsen, for jeg kjenner det på en merkelig måte som om noen rytmisk poker meg i endetarmen, og det kjennes VELDIG spesielt ut:P

Min hikker mye når han sover tror jeg, om det går ann.. han ligger med hodet ned, så jeg kjenner det der. Veldig rart for jeg kjenner det ikke utenpå, men veldig på innsiden av magen - vanskelig å forklare ble det og gitt! Om han er våken rister det til tider i hele meg :P Kjenner det egentlig fort om det er hikking eller rasing rundt for det kommer regelmessig. Spesiell følelse!

Har i hvertfall begynt å kalle han for Herr.Hikke, for han hikker en GOD del! ;)

Min forrige baby hikka masse, men har ikke kjent noe til det den gangen her enda...

Hikker as we speak :p små dunk.. men pleier ikke å legge så mye merke til det.. men det kan vare i noen minutter før dunkene gir seg :)

gammel bruker ~heijdii~
gutt født 08 ♥
Jente 29 desember 13 ♥

Back
Topp