Hikke

girl

Glad i forumet
Jeg skal ha en gutt denne gangen, har ei jente på to fra før. Jeg er nesten 100 % sikker på at han hikket istad. Det var så koselig å kjenne!! Jeg vet akkuratt hvordan hikke kjennes ut siden førstemann hikket hele tiden i magen.

Gled dere! Flere som har kjent? Mye liv om dagen, og den perioden her er så koselig... før det blir trangt inni der.

Ja her hikkes det.. Storesøster hikket masse.. =)

Har kjent hikke her også, og masse bevegelse, er såå herlig :D

Åå de vil jeg og kjenne... :) Gleder meg ! :) 

ååå, som jeg gleder meg til det.. lillegutt hikket mye, på slutten var det ofte sånn at jeg ikke fikk sove på natten pga hikkingen, men det er jo først og fremst veeldi kos da :) hvor lenge har dere kjent hikkingen nå?? Her kjennes det spark og bevegelser, men ikke hikke ennå :)

Det er mye liv i magen ja, og det er veldig koselig, men har ikke kjent noe hikke enda. Kjente det noen ganger i forrige svangerskap, men det var ikke ofte.

kjenner spark og romstering, men ikkje hikke enda  gler meg!

er masse liv og røre her, med helomvendinger og ribbeinspark:p men dette er jo noe som er enkelt å kjenne. hvordan føles det da de hikker? *vil også* hehe

Så koselig med alt liv! Etterhvert så vil du være helt sikker på at det er hikke. Det er som sterke pulsslag på en måte. Når det går mot slutten, så ser du hele magen hopper!

Back
Topp