Kan det være hodeleie om hikken kjennes ved skambeinet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Absolutt! Min har lagt i hodeleie siden uke 25 og jeg kjenner hikken alltid langt nede mot skambeinet evt mot en av sidene (den flytter stadig side der inni enda)Kan det være hodeleie om hikken kjennes ved skambeinet?
Ja, de siste par ukene har hikken kjentes der eller nede mot låret/lysken på siden. Aldri høyt oppe, men mistenker at hun ofte bytter plass nå likevelAbsolutt! Min har lagt i hodeleie siden uke 25 og jeg kjenner hikken alltid langt nede mot skambeinet evt mot en av sidene (den flytter stadig side der inni enda)![]()
Jeg har fått beskjed om at min ligger i hodeleie 2 ganger nå. Kjenner alltid hikken nederst i magen, men kan variere litt hvor. Hun ligger høyt i bekkenet. Kjenner det noen gangen veldig langt ned, mot beinet/blæra/tarmen. Andre gangen ned mot venstre hoftebein, andre ganger høyre hoftebein.Kan det være hodeleie om hikken kjennes ved skambeinet?
Sist kontroll lå lille med hode ned mot bekken og nikket meg mot symfysen. Fått høre at når babyen hikker så rister hele kroppen deres og det merkes bedre jo nærmere termin
Samme her, bare med hikking på venstre side av navlenFrøkna her ligger med hodet ned, og jeg kjenner alltid hikken ned på høyre side av navlen!![]()

Kjenner det nede mot bekken selv, til tider kan hikkingen merkes i rumpa kjenner jegSist kontroll lå lille med hode ned mot bekken og nikket meg mot symfysen. Fått høre at når babyen hikker så rister hele kroppen deres og det merkes bedre jo nærmere termin
![]()