Hikke. Hode eller rompe?

Bkno2034652

Flørter med forumet
Merker dere det på hode eller rompa når det hikkes inni magen??
Min er (tror jeg fortsatt) i seteleie.. Her skjer det noe i lysken på v.side og v.ribben..


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Kjenner hikken i lysken på høgre side, og fikk kjent seteleie for et par dager siden hos legen.
Venter på at frøkna skal gjennomføre snuoperasjon :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Kjenner hikken i lysken på høgre side, og fikk kjent seteleie for et par dager siden hos legen.
Venter på at frøkna skal gjennomføre snuoperasjon :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Så da tenker du at det er rompa som er mest "merkbar" under hikkingen? Har liksom ikke merket noe snuing enda.. Og har lest at det merkes godt sånn etter uke 32ca.. Er 35 selv


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Så da tenker du at det er rompa som er mest "merkbar" under hikkingen? Har liksom ikke merket noe snuing enda.. Og har lest at det merkes godt sånn etter uke 32ca.. Er 35 selv


Sent from my iPhone using BV Forum
Har aldri tenkt over det jeg altså. Tenkte over det når jeg leste innlegget ditt. Da begynte jeg liksom å håpe på ny hikking som jeg skulle kjenne et helt annet sted. :) Ikke lenge siden frøkna låg med hodet ned, men hikkingen som jeg kjente i lysken kom samme dag som kontrollen da hun låg med sete ned - så det skulle jo stemme bra.
32+4 selv, så har jo litt tid på meg enda.
Du skal vel kanskje på kontroll om en ukes tid? Da sjekker de vel igjen?
 
Skal på kontroll til tirsdag :) . Og ny ul torsdag.. Men har to barn fra før.. Som kom med hodet først.. Og husker bare og ha kjent rompa oppe ved ribbeina når de hikket.. Denne gangen er det mest ved lysken (som du "bekreftet")..
Er mest nysgjerrig på tegn på leie og forskjellene.
Liker og vite hva som er hva inni der :-D
Men håper din hikket snart altså.. Bare sånn for å høre hva du tenker ;-)
Skal du på noe ekstra kontroll eller?



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Skal på vanlig kontroll hos jordmor om et par uker, så da får vi se hva de sier. Er jo tidlig enda, så regner med mye kan skje. Skal komme med fortløpende hikkeoppdateringer ;)
 
Her er hodet festet og i dette øyeblikk hikker hun og det er under navlen d dunker ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Her har lillegutt vært med hodet planta godt nedi og har nå festa seg. Han hikker mye, og kjenner det mest helt helt nedi der hodet ligger, jeg :) Av og til tar hikkingen helt av og det rister i hele magen, men småhikkingen kjenner jeg nok der hodet er av en eller annen grunn - ser de fleste av dere andre kjenner det der rumpa ligger.
 
litlå sitt hode har festet seg og jeg kjenner hikkinga mest helt nede men kommer litt ann på hvordan jeg sitter :p sitter jeg rett opp og ned kjenner jeg det i hele magen, rompa spretter opp mellom ribbeina :p og hodet i andre enden :)
 
Haha da er det tydeligvis ingen "fasit" på det med hikking.. :p
Fler enn meg som føler behov for å vite hva som er hva når det hikkes, glider, "sparkes" osv., eller er det bare meg som er avhengig av en viss oversikt..? :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
her og ligger lillegutt med hodet ned (har iallefall gjort det på de siste kontrollene), og merker mest oppunder ribbeina på høyre side, så her er det nok rumpa/ryggen jeg merker mest av hikkinga.. :) kan vær at det forandrer seg når hodet er festa..?

jeg og liker å prøve å finne ut hva slags bevegelser han har, men foreløpig så er det veldig tydelig hva som er hva :) Eneste er at jeg ikke merker noe spesielt av sparking, siden han sannsynligvis ligger med føttene innover mot ryggen, så jeg merker i hovedsak bevegelser fra ryggen og rumpa hans når han sparker fra ;)
 
Godt og høre det er fler enn meg :)
Føler meg litt mindre "tullete" da :-D
Tenkte og kjenne godt etter idag, og høre hva dem sier på kontroll imorgen.. Skal på ul pga seteleie til torsdag, så nesten like morsomt og se om jm har rett på gjettingen på leie imorgen :) barnslig glede i hverdagen ;-)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp