Hikke?❤

Jeabea

Forelsket i forumet
Tror frøkna i magen hikka i sta, det var liksom jevne "spark" på samme sted. Varte ikke mer en 5 min ca, men tenker det må ha vært hu som hikka?❤
Flere som har kjent magenboeren hikke? Rart med alle førstegangs opplevelsene vi skal kjenne..
Er forresten 25+5☺

Tror frøkna i magen hikka i sta, det var liksom jevne "spark" på samme sted. Varte ikke mer en 5 min ca, men tenker det må ha vært hu som hikka?❤
Flere som har kjent magenboeren hikke? Rart med alle førstegangs opplevelsene vi skal kjenne..
Er forresten 25+5☺
Har ikke kjent det ennå, 24+0. Men det kjennes som jevne små hopp over en liten stund ja. Så kan godt være det var hikke du kjente da ❤️ Lille her hikket visstnok på UL i dag, men det kjente jeg ikke noe til.

Har ikke kjent det enda, er uke 26! Kan godt være det at jeg ikke helt vet hva jeg skal kjenne etter også da :)

Har kjent en del hikke siste uken, litt som å kjenne sterk puls i magen. Små spark som kommer regelmessig og ganske hurtig etter hverandre, har vart mellom 5-15 min ca :P er uke 27 nå, så kjente første i starten av uke 26 :)

Back
Topp