Hiii haaaaa

Purpurea

Gift med forumet
 Klokka er nå 1712 og jeg er den første til å skrive her inne idag..hehe[8D][8D]

I går var vi på sirkus og Magnus koste seg STORT.
Eneste minuset var at det begynte kl 19, er jo da han egentlig legger seg.
Men engang nå å da gjør da ingenting. Han satt storøyd og så på hester, hunder, klovner og ikke minst ELEFANTER!!![:)][:)]

I dag har vi vært og skaffet pass til mann og barn så vi kan dra på tur.
Han har fått en cd-spiller fra claes olshon i dag og en byggmester Bob dvd. Skikkelig bortskjemt om dagen[8D][8D]
Men ferie er ferie[:)][:)]

Har dere gjort noe interessant i dag da?

Hei!

Idag har vi vært i familieselskap hos min søster og feiret alle som har hatt bursdag den siste tiden. Så da var hele flokken samlet (Mamma og pappa har 9 barnebarn i alder fra 1-14 år[:D])

Ella har hatt feber (3 dagen i dag), så hun ble med Besta og Besten på overnattingsbesøk. "ikke du være med, mamma"[:D] Så hun koser seg nok[:D] 

Nora er tøffere enn toget som alltid, og smiler stort sett[:D] I morgen skal hun til Besta og Besten, for denne mammaen skal på utdrikningslag igjen og skal få sove leeenge på søndag. (mannen står fremdeles ikke opp etter snart 3 år[&:])

Gleder meg kjempemasse[:D]

ORIGINAL: Lbaby

Hei!

Idag har vi vært i familieselskap hos min søster og feiret alle som har hatt bursdag den siste tiden. Så da var hele flokken samlet (Mamma og pappa har 9 barnebarn i alder fra 1-14 år[:D])

Ella har hatt feber (3 dagen i dag), så hun ble med Besta og Besten på overnattingsbesøk. "ikke du være med, mamma"[:D] Så hun koser seg nok[:D] 

Nora er tøffere enn toget som alltid, og smiler stort sett[:D] I morgen skal hun til Besta og Besten, for denne mammaen skal på utdrikningslag igjen og skal få sove leeenge på søndag. (mannen står fremdeles ikke opp etter snart 3 år[&:])

Gleder meg kjempemasse[:D]

HELT UTROLIG!!!!

Har man barn så har man barn..
Her er mannen kjempeflink med å  stå opp med Magnus. Han er superflink. Må sies at han er a-menneske da[8D][8D]

Ja, sett pris på det du har[:D]

Hei hå, her var det liv, ja [8D]

Her starta dagen med at jeg våkna med groggy ekkel guggete hals [:'(] Festlig! [>:]

Så har jeg vært på jobb og spilt i begravelse, til en ung dame på 36 år [:(] som var mamma til en stakkars liten nydelig jente på 2,5 år [&o] Håper jeg bidrog til at hun og pappa'n og resten av familien fikk en fin siste samlingstund i kirken [:(]

Etter det tok jeg med meg rampetrollet mitt til byen for å få ordna diverse som må gjøres frem mot bryllupet, men det skulle jeg visst aldri har gjort [:o] Kort oppsummert: I et litt travelt øyeblikk (jeg står i kø i kassen og får plutselig telefon fra en stressa pappa som dreiv og leita etter en butikk for meg i Oslo) hopper KA ut av vogna, helt ut av det blå, og løper ut av butikken og ut i folkemylderet på kjøpesenteret. Barbeint til og med, siden fanten hadde dratt av seg både sko og sokker i smug. Det gikk en del minutter før jeg klarte å finne han igjen, og i hele tatt fikk tak i han, for han skulle jo løpe fra meg.

Så det endte i et lite stille sammenbrudd for meg selv etter at jeg hadde fått tjora han fast i vogna igjen [&o]

Nå sitter jeg med min særdeles groggy hals og dundrede hodepine, og har mest lyst til å sove. Leeeeenge [&o]

Hei og hopp! Sirkus hørtes gøy ut [:)] Hvor lenge varte det?

Lbaby: Kos deg i utdrikningslag, mannen din burde fått seg en real omgang juling [:@][8D]

Her har vi hatt besøk i dag. Grillet pølser (i regnet [&:]) og spist litt snop. Ellers gjort lite altså. Begge ungene har sovet en stund, jeg har strøket noe tøy og lurer nå på hva boksen byr på i kveld. Posen har sovnet på sofaen. Hmm, mon tro om han satt litt lenge oppe i går [8|]

ORIGINAL: *Fie og Rangen*

Hei og hopp! Sirkus hørtes gøy ut [:)] Hvor lenge varte det?

Lbaby: Kos deg i utdrikningslag, mannen din burde fått seg en real omgang juling [:@][8D]

Her har vi hatt besøk i dag. Grillet pølser (i regnet [&:]) og spist litt snop. Ellers gjort lite altså. Begge ungene har sovet en stund, jeg har strøket noe tøy og lurer nå på hva boksen byr på i kveld. Posen har sovnet på sofaen. Hmm, mon tro om han satt litt lenge oppe i går [8|]

vi var hjemme 2130[8|][8|][8|]  Men han sovnet som en stein og var oppe igjen kl 0715. juhuuu[:'(]

blir visst minde aktivitet her inne nå på sommeren, mener det var slik i fjor og?[:D]
Sirkus høres gøy ut! Men jeg får alltid så vondt av dyrene, lurer liksom på hvordan de har det osv..[8|]
I dag har vi vært på kjøretur rundt for å få unna noen ærender..bl.a har jeg levert tilbake krykkene mine-endelig! wee[:D] også har vi vært på besøk hos venner og grillet, alt i alt en veldig koselig dag[;)]

Må også skryte av min lille Theo Alexander som sovner selv om kvelden, vi kan bare legge han etter kveldsflasken og selv om han virker kjempe våken sovner han på 1-2 minutter, flinke gutten! Har aldri hatt et slikt barn før jeg[8D]

ORIGINAL: kolibri

blir visst minde aktivitet her inne nå på sommeren, mener det var slik i fjor og?[:D]
Sirkus høres gøy ut! Men jeg får alltid så vondt av dyrene, lurer liksom på hvordan de har det osv..[8|]
I dag har vi vært på kjøretur rundt for å få unna noen ærender..bl.a har jeg levert tilbake krykkene mine-endelig! wee[:D] også har vi vært på besøk hos venner og grillet, alt i alt en veldig koselig dag[;)]

Må også skryte av min lille Theo Alexander som sovner selv om kvelden, vi kan bare legge han etter kveldsflasken og selv om han virker kjempe våken sovner han på 1-2 minutter, flinke gutten! Har aldri hatt et slikt barn før jeg[8D]

Har også bestilt et sånt barn etter snuppa her som var veeeldig vanskelig med soving..

Vi går kun på sirkus Merano. Mest pga vi får gratisbilletter hvert år, men vi kjenner også han som kommer og kjøper høy og slikt til dyra.
I går kom han inn på en kopp kaffe og vi satt og snakke litt om dette med dyra og slikt.
Han fortalte at dyra hos dem har det veldig bra. De har det godt og varmt. De har mye mat og når de ikke er på "jobb" så bor de i en stall, hvor de har god plass,

I år hadde de hester, hunder og 2 indiske elefanter.

Er jo alltid noen som har noe negativt og si om dyr i sirkus.
Om noen år så er det kanskje ikke lov med elefanter i sirkus lenger så da er det slutt på sirkus Merano.
De har tross alt en elefant som logo for sirkuset...

Må si at i år  syns jeg det var et bra show. Spennende og morsomt for de små[:)][:)]

FLINKE FLINKE THEOGUTTEN

Joda Lucas var hjemme fra barnehagen idag pga stygg hoste de siste dagene. Vi drar jo snart, så tar ingen sjanser![;)]

Men han var pigg utover dagen, og mora mi kom, og vi kjørte også til Chlas Olson, kjøpte dvd-spiller til ham[:)] og kjøpte meg en ekstern harddisk før hele pc-n ryker....

Og en Dora dvd+en Tom&Jerry dvd. Så da skal han ha nok å kose seg med på flyet![:D]

Ellers likte jeg dvd-spilleren kjempegodt jeg også, kommer sikkert til å bruke den selv[:)]

Lucas sin hoste har stilnet, og vi klarer ikke vente med å reise.....reisefeber!!!!!

Back
Topp