Hihihihi

Ida82

Forumet er livet
Da skal vi på an igjen til høsten[:)] Ringt og avtalt med klinikken i dag, så snart får jeg resepter i posten[:D] Men er jo enda noen mnd til vi begynner.....Håper på en liten søster eller bror til lille tulla (som vi fikk med prøverørsforsøk!)! Men først ønsker jeg at alle dere prøvere her blir gravide først!!!!!!!!!!!!!

Tusen takk GunnElin[:)] I like måte, ser dere er i gang med 1.forsøk? Krysser alt for at det skal gå bra!!!!!!

ORIGINAL: GunnElin

[:D]oi så spennende [:D][:D][:D]
Krysser alt for at dette skal gå bra når du begynner [:D]

Oi, spennende! Lykke til[:D][:D]

Takk for lykkeønskning[:)]

ORIGINAL: Chumalunga

Kjempespennende! Masse lykke til! [:)][:)]

sign

ORIGINAL: Chumalunga

Kjempespennende! Masse lykke til! [:)][:)]

Blir spennende å følge med - håper dere er like heldige på søskenforsøket[:)]

velkommen i klubben [:D][:)]

håper det klaffer denne gangen også [:)][:)]

Saa spennende.. Lykke til naar du endelig joiner klubben igjen.. ;-)

ORIGINAL: småsmurf

Lykke til[:D]
Hvor lang tid tok det med førstemann?[;)]

Vi prøvde i 5 år egentlig, men det første året tok vil liksom som det kom. Men når året var omme så syns vi det var litt rart at jeg ikke var blitt gravid, selvom jeg på en måte visste at jeg kanskje ikke ville bli gravid pga den veldig uregelmessig (uteblivende) mensen. Da hadde jeg gått gjennom 6 mnd med pergo, og 2 hormonbehandlinger. Men var så heldig å bli gravid på første prøverørsforsøk[:)] Jeg har ikke mensen/el i det hele tatt, så prøverør/hormonbehandling MÅ til!

Tusen takk ALLE godt jentene her inne for lykkeønskninger! Jeg ønsker dere også masse lykke til. Har vært innom og lest masse selvom jeg ikke har vært så aktiv her inne siden forrige gang.

ORIGINAL: Nesing

Så spennende, snuppa! Gleder meg til å følge dere når dere igjen skal igang med forsøk. Satser på samme hell og lykke denne gangen! [:D][:D]

Tusen takk vennen[:)] Ja jeg kommer nok til å bli ganske ivrig på å være her inne framover. Blir spennende denne gangen også, men er kanskje ikke like redd. Nå vet jeg mer hva jeg går til! Men samtidig så føler jeg meg litt ego, siden jeg allerede har fått et mirakel. Og så er det så mange andre her som ikke har fått det til enda. Føler at det er ego å prøve igjen.. tenker for mye kanskje...

Back
Topp