hihihi!

Perlemor til to

Elsker forumet
hadde aldri trodd at jeg skulle bli gla for å høre lyden av gresshopper, for jeg er litt (les veldig) redd for de. spesielt de grønne (de kan jo bite). Men det er for første gang jeg hører de i år og da fikk jeg ENDELIG sommerfølelse...

Sola Skinner fra skyfri himmel og det er utrolig deilig ute[:)] Når trygve våkner skal vi to ut å gå tur. Det er hvertfall helt sikkert!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![:D][;)]

Så morsomt da[:D] Hørte den lyden av gresshopper da vi var på ferie på Bømlo i sommer, og det minte meg sånn om de sommrene jeg var der på ferie da jeg var lita. Husker vi brukte å fange dem og ha dem i et glass eller beger med hull i lokket...[8D][:)]
Her i nord har vi ikke de store gresshoppene som lager lyd, bare sånne bitte-små saker...

Er koselig og høre gresshopper!! har ikke hørt en eneste en i sommer faktisk.....jeg bruker ALTID og få en eller flere på meg (væææææææææ)
i løpet av en sommer min ikke i år. (HELDIGVIS)
Merkelig hva som får deg til og føle at det er sommer!

Har ikke skikkelig sommerfølelse jeg og det er kjipt!!
Går liksom og venter og venter.... 
MEN litt følelse av det i dag !!! og fornøyd med det!!! [:D][:D][:D][:D][:D]

Vanskelig å få sommerfølelse når man ikke har ferie... Lukten av sol på huden er skikkelig sommer synes jeg[;)] Tror aldri jeg har sett en gresshoppe[8|]

JAAAAA!
det er sommer lukt!!!
 Bare synn at jeg blir så SOLBRENT

gresshopper er EKKLE!

Back
Topp