Hihih... #bilde#

Tjukkaaa

Forumet er livet
.. gu så teit.... eller.... hvor teit er det egentlig?

Vi har bryllupsdag imorgen. K mistet ringen sin under flyttingen hit[:(][:(][:(] og ett år har det tatt meg å oppsøke allejeg kommer på på islandog i norge forå se om den går an å dupliseres. Det er tydeligvis UMULIG! også har jeg surfet hele Asia etter den ringen og ikke funnet noe.

Så jeg bestemte meg for å kjøpe en ny ring til han. Det fikk jeg tidtil først i dag. OG selvfølgelig har dem ikke bare ringene liggende på lager. Så hun lånte meg utstillingsringen sin - sånn at hvis han liker den så legger jeg inn bestillingen på mandag ogden er fremme på slutten av uken.

Men så er jo utstillingsringen av plast [8D][8D][8D] blir det dritt teit eller? Jeg kan jo ikke bruke masse penger på en ny ring som så ikke kan sendes til bake.....

den ser jo litt mørk ut på bildet - er vanlig hvittgull da[8D]

Nei, det gjør da ikke noe? Jeg hadde gjort det altså! Og sagt om han ikke oppfører seg så får han kun den plastringen [8D]

ORIGINAL: KathMor

Nei, det gjør da ikke noe? Jeg hadde gjort det altså! Og sagt om han ikke oppfører seg så får han kun den plastringen [8D]

Hahah! koneni butikken var faktisk veldignøye på at jeg måtte bringe den tilbake! hennes siste ord; "jegvelger å stole på deg"...[8|] så da lurer men hvor dyrt plast det egentlig er da[8D]

Nei syns ikke det er teit! ...lettere å ta med mann og plastring tilbake til butikken for å evt velge en annen ring, enn å få byttet inn en ordentlig ring ferdig gravert osv [8D] [:)] Do it do it! [:)]

pjuh,.... trodde ingen svarte fordi ingen turte å si at det var teit[8D] var bare tydeligvis ikke morsom nok tråd hehe[8D].

Takk jenter[:)] da kjører jegpå[:)]

ORIGINAL: *MissMe*

Syns ikke det er teit jeg da...[;)] Ha får jo en ring til slutt da..
[;)]

jeg hadde blitt glad for at han valget å ta med en plastring først[;)] i tilfelle jeg ikke likte ringen[;)]

kjør på[;)]

må få oppdatering på va han synes om ringen a[;)]

Jeg syns faktisk vi skal få bilde av plastringen! [:D][:D][:D]

Ikke teit i det hele tatt, syns det var veldig koselig av deg! Men hadde jeg vært deg, så hadde jeg sørget for å få inngravert etter eller annet om å miste ringen sin[8D]

ORIGINAL: Vand

Ikke teit i det hele tatt, syns det var veldig koselig av deg! Men hadde jeg vært deg, så hadde jeg sørget for å få inngravert etter eller annet om å miste ringen sin[8D]

Ja jeg har faktisk tenkt en del på det..... hvem skulle trodd at det ble så vanskelig å formulere seg når det kommer til gravering[8D] bilde skal jeg prøve å få til i dag og oppdatering kommer[8D] Han får den ikke før første fall søndagskvelden, kanskje mandagsmorgen siden han er bortreist.[:)]

ORIGINAL: Tjukkaaa

Ja jeg har faktisk tenkt en del på det..... hvem skulle trodd at det ble så vanskelig å formulere seg når det kommer til gravering[8D] bilde skal jeg prøve å få til i dag og oppdatering kommer[8D] Han får den ikke før første fall søndagskvelden, kanskje mandagsmorgen siden han er bortreist.[:)]

Ja, her må det tenkes ut noe stilig! [8D] Men ikke si det til han hvis vi kommer på noe! Så bestiller du ringen med gravering[;)]

That is a deal!!!!! start grublingen takk!![:D]

ORIGINAL: Tjukkaaa

Ja, her må det tenkes ut noe stilig! [8D] Men ikke si det til han hvis vi kommer på noe! Så bestiller du ringen med gravering[;)]

Kjempefin! [:D] Hvordan ser din ut da?[8D]

Fin [:)]

Sånn en, bare smal og i gyllent gull eller gult gull tror jeg vi satser på når vi nå skal finne oss gifteringer [:D] Love it med andre ord [;)]

Helt perfekt giftering! [:D][:D][:D] Hvis jeg skulle ha hatt ny giftering, skulle jeg ha hatt en sånn! [:D]

syneset ringen var knall fin. Og synest det avr lurt av deg å la han få se ringen før du bestiller den dyre varianten[:)]

Back
Topp