Hihi

Morena

Gift med forumet
Har badet lille gullet nå, og han har fått så sår stump så når vi skifter på han bruker vi føneren til å tørke stompen helt med.. Og dette synes han er sååå godt... Derfor tenkte jeg at etter jeg hadde tørket han mest med hånduken så skulle jeg bruke føneren på hele han!
Må sies at han liker ikke å ligge på stellebordet, han hyler og vræler kan ikke komme fort nok vekk.. Og i kveld var intet unntak, men med en gang jeg slo på føneren ble han helt stille og slappet max av [:D] Så utolig søtt!!

Dette utslette har han hatt siden torsdag, vet ikke hvor raskt de bruker å forsvinne jeg? Skifter bleie sikkert 10 ganger om dagen (en blei pakke holdt i 3 dager!! [:-]) og da lufttørker vi med føner før vi har på talkum eller dr.greve sinksalve... Synes kansje det har blitt litt bedre, men er fortsatt ganske irritert.. [&:] Noen som har noen bedre tips til meg?

Prøv en krem som heter Inotyol fra apoteket. Den skal være bra på såre stumper. [:)]

ORIGINAL: Delirious

Prøv en krem som heter Inotyol fra apoteket. Den skal være bra på såre stumper. [:)]

signerer. zinksalve funket aldri her.. inotyol har gjort stumpen til sandra emilie bra over natten[:)]

ORIGINAL: vannmann_81

Har to vennepar som bruker fønetrikset - og ungene ELSKER det. Han ene har nå blitt så stor at han ber om å bli fønet (Mamma blås på meg sier han) :) 

Så deilige små[:)]

ORIGINAL: vannmann_81

Har to vennepar som bruker fønetrikset - og ungene ELSKER det. Han ene har nå blitt så stor at han ber om å bli fønet (Mamma blås på meg sier han) :) 

Nåååhh.. Så utolig søtt [:)]

ORIGINAL: wimza

ORIGINAL: Delirious

signerer. zinksalve funket aldri her.. inotyol har gjort stumpen til sandra emilie bra over natten[:)]

Da skal jeg prøve å finne den i morgen.. For det ser skikkelig ubehagelig ut... [&:] Stakkar gullklumpen min. Vil jo ikke at han skal ha det vondt [:(]

Hadde ei venninne som IKKE ble kvitt den såre stumpen på jenta si. Hun fikk tips om å bruke potetmel av alle ting, og guess what? Det virket! [:)] Verdt å prøve da, er jo bare potetmel liksom.

det kan være bleiene har reagerer på.. Min lillemann ble noe vanvittig rød i stumpen da vi brukte pampers etter han ble født.. vi byttet til libero og det tok 2 dager så var han fin i stumpen og har ikke vært plaget siden da..

Men prøv å bytt bleietype.. noen reagerer på libero og blir fin når dem bytter til pampers, og eller hva annetr merke som finns.. det er verdt ett forsøk iallefall[:)]

Hmm.. Får prøve det om ikke den salva funker... Håper det ikke er bleiene, da skulle han vel ha reagert tidligere?

ORIGINAL: moniqe

inotyol får du kjøpt på apoteket, koste rundt 90 kr. 

Skal høre med butikken utpå her om de kan bestille det til meg om de ikke har det i utvalge sitt... Håper det funker.. For nå synes jeg sååå synd i han... [&:]

ORIGINAL: Ipek

Hadde ei venninne som IKKE ble kvitt den såre stumpen på jenta si. Hun fikk tips om å bruke potetmel av alle ting, og guess what? Det virket! [:)] Verdt å prøve da, er jo bare potetmel liksom.

Dette bruker vi ofte i bhg, og det er supert til såre stumper som ikke tåler zinksalve! [:)]

Back
Topp