hihi

momy

Elsker forumet
gleder meg kjempemasse til vi og kan begynne å legge inn magebildene våre!! [:D]  er inne å sniker på de andre sine mager og de er så flotte!! jeg begynner i uke 12! [:D] har jo mage allerede,så jeg går bare å tripper! hihi  [:D] hva syns dere om å lage en topp-tråd som vi etterhvert kan legge inn våre boblemager? [:D]

ja, jeg vil, jeg vil!! Problemet er bare at jeg til dags dato ikke har klart å legge inn ett eneste bilde.. Klarer visst ikke å forminske de nok.. Men det er på avatar da. Det er kanskje lettere på vanlige innlegg?.. [:)] Datanerd, I know.. [;)]

hi hi har en mappe på dataen som heter magen min..... er 5 bilder der..... fra uke 9(oppblåst) og uke 11.... nå er det en liten kul litt høyere opp.... hi hi hi

Klart vi må ha en magebildetråd på topp, et hvert forum med respekt for seg selv må ha det![:)] Jeg er også usikker på det tekninske og forminsking av bilder, men satser på at forklaringene som ligger på testforumet er god nok, vi får det nok til!

Jeg har en bildemappe på PC'en som heter "svangerskapet", foreløpig ligger det bare ett magebilde der fra uke 10. Blir spennende å se magene til dere andre!

Jeg og vil legge inn magebilder her ja..[8D] Men må vel først få en mage..[8|] jeg også vil ha en mage som vises snart nåååå....

Måtte faktisk ut å kjøpe meg nye bukser igår... Endte til slutt opp me to mamma-bukser.. Syntes d var såå flaut da jeg skulle betale for de,for hu bak kassa kikket tydeli på magen min..Å jeg vises jo ikke enda..[8|] 
Endte opp me at jeg nesten begynte å stor tute i bila på vej hjem..[:(] Hormoner aza...

ORIGINAL: Ju9ta

Jeg og vil legge inn magebilder her ja..[8D] Men må vel først få en mage..[8|] jeg også vil ha en mage som vises snart nåååå....

Måtte faktisk ut å kjøpe meg nye bukser igår... Endte til slutt opp me to mamma-bukser.. Syntes d var såå flaut da jeg skulle betale for de,for hu bak kassa kikket tydeli på magen min..Å jeg vises jo ikke enda..[8|] 
Endte opp me at jeg nesten begynte å stor tute i bila på vej hjem..[:(] Hormoner aza...

He, he -kjenner meg igjen, hva er det med oss gravide?? [;)] Jeg var kjempeflau når jeg skulle kjøpe folat på apoteket t.o.m, hvordan skal det gå når jeg handler inn mammaklær!

hei,

så gøy at du allerede har begynt å få mage da[:D] jeg tror ikke jeg kommer til å få mage før uti 4.måned jeg, hvis jeg får det som mammaen min da.. hun fikk ikke mage før uti 4 og en halv måned med alle oss fire barna..
Så foreløpig må jeg smøre meg med tålmodighet[:)] ingenting vises ennå ihvertfall[:@] hehe
men håper jo så klart at magen kommer til syne litt tidligere da, thihi...for det er jo sååååååå spennende det her[:D]
gleder meg masse til å se magebildene til dere som legger ut da...får se om jeg også legger ut sånne bilder etterhvert[:)]

da fikser jeg en mage-topptråd![:D]  jeg hadde heller ikke mage sist gang før jeg var litt over fire mnd. [:)] denne gangen spratt den bare ut nesten med en gang! [:D]  trøster meg med at det er ikke så lenge til vi alle buler ut! [;)][:D]

Back
Topp