hihi=))

Cizza03

Forumet er livet
God morgen jenter....ser dere våkner en etter en nå...hihi=))

jeg sitter å venter på å dra til egg innsetting...ikke lenge igjen nå...hihi...har time 12.40...hiihi=))[:)][:D][:D][:D]
 
Lykke til med innsetting! Spennende å få noen rugere her inne igjen. Nå skal vi alle som en følge etter twinanne på denne babyboomen [;)]
 
Gud så spennende!!![:D] Dette skal gå veien!!! Jeg håper for deg! Har du tenkt mer på nytt nick eller? Jeg hadde et herlig forsøk her i stad, på den forrige tråden[:)]
 
LYKKE TIL DA!!![:D][:D][:D]
 
Lykke til[:D][:D][:D]
 
TAKKTAKK JENTER=))[:)][:)][:)]
 
Ja..blir kjekt å bli ruger igjen...og denne gangen vil jeg ruge i 9mnd...hihi=))[:)][:)]
 
SNOPEGURI: ja har svart deg der...tror det blir cizz82 jeg=)) hihi[:)][:)]
 
Så spennende, snart ruger igjen. ( jeg og vil )
Denne gangen skal det gå rette veien for deg.
 
Lykke til. [:)]
 
Da skal du være ruger nå da, hvordan gikk det?
 
hei
masse lykke til:)[:)]
 
Takktakk jenter for alle lykkeønskninger[:)][:)][:)]
 
joda,egget delte seg i 4..[:)] og denne gangen var de litt flinkere til å vise oss hvor egget var henne inni livmoren=)) så jo ut som et lite rumpetroll som svømte inn...hihi[:)][:D]
 
nå når jeg har blitt tilbudt 100% jobb så blir jeg nåkk gravid...hehe...bare spent på om den nye sjefen vil like at jeg er blitt gravid..hun var positiv da jeg spurte om hva som kunne sje viss jeg ble gravid,så får håpe at hun blir like positiv når hun får vite at jeg er gravid...så nå er det bare 2 uker med venting igjen=))[:)][:)] hææærlig=))[:)][:)]
 
Back
Topp