hihi!

kiki82

Gift med forumet
føler meg nesten gravid igjen her jeg sitter å knaser isbiter [:D][:D] Er så varm og har et glass med isbiter forran meg. Hadde skikkelig dilla på det sist sommer da jeg var gravid. Kjøpte sånne svære poser med det, for jeg spiste raskere enn jeg klarte å fryse dem. I slutten var det bare en svær klump igjen som jeg sto å hamra løs på med en hammer, helt rabiat [&:][:D][:D]

Hadde dere noen diller da dere gikk gravide?

Akkurat sånn va eg og isbiter fekk aldri nok, sleid vis eg va på shopping og isje hadde isbiter[:D]
Samboeren hata når eg satt og spiste på de..

Hihi....akkurat sånn var jeg også!![:D] Isbiter var det beste jeg fikk!!! Venninna mi har sånt kjøleskap med sånn isbitemaskin, og det var så godt når de var i små biter, så hun hadde med flere spann til meg[:D][:D][:D]

Skummet melk med o`boy..da "forsvant" kvalmen i 2 minutt[&o][:D] Heeelt avhengig!!

ORIGINAL: Juliansinmamma

Hihi....akkurat sånn var jeg også!![:D] Isbiter var det beste jeg fikk!!! Venninna mi har sånt kjøleskap med sånn isbitemaskin, og det var så godt når de var i små biter, så hun hadde med flere spann til meg[:D][:D][:D]

haha, jeg har og ei venninne med en sånn, og jeg gikk jo helt amokk når jeg var på besøk hos henne [:D]

Hmmm..nei egentlig ikke. Men etter jenten ble født så har jeg brått sluttet å like fårepølse og holiday dip[:@] egentlig litt irriterende da begge deler er ganske så godt[:@]

Hehe ja med junior elsker jeg og isbiter, og lakris [:)]

ORIGINAL: Suki

Nix!

alt av mat[:D] men kinakål var tingen!!

Hihi, syns jeg ser deg kiki[:D]

Knaska litt isbiter selv. Men det er mest på grunn av at vi har isbitmaskin på kjøleskapet.

Men jeg digga citrusfrukter i alle former. Kuli, citrus-smoothien fra oslo s, appelsinjuice og ikke minst lukten av ting med citrusfrukter i. Hvis jeg feks gikk forbi body shop og de hadde en stand utenfor med kremer, så måtte jeg bare lukte på den med citrus og smøre inn henda. Hihi[:D]

Syns også tøymykneren vår lukta rågodt, men den lukta forsvant litt etter fødselen.

Back
Topp