Hihi

Baby1988

Glad i forumet
I sted fikk jeg filmet når lillingen turner i magen, plutselig ble h*n skikkelig aktiv! :) Storebror syns det var rart at magen hopper sånn (han fikk se filmen)! :) Første gang lillingen sparker så hardt! :)
Må også bare få sagt; Guuu jeg misunner dere alle som vet kjønn.. Lillingen våres gjemte seg på OUL så vi fikk ikke vite kjønn..
Håper h*n er villig til å vise seg på neste ul, som er på mandag! :)

Så gøy!:) herlig når det vises utpå magen! kjenner det er blitt ganske kraftige spark her også nå!jeg spiste en halv pose med seigemenn og drakk cola rett før ul, så babyen var aktiv og viste seg fra alle kanter:) og jeg hadde full blære! Bare et lite tips vist du vil vite kjønnet:)

Så gøy!:) herlig når det vises utpå magen! kjenner det er blitt ganske kraftige spark her også nå!jeg spiste en halv pose med seigemenn og drakk cola rett før ul, så babyen var aktiv og viste seg fra alle kanter:) og jeg hadde full blære! Bare et lite tips vist du vil vite kjønnet:)
Virkelig herlig å kjenne ordentlige spark! :D
Åhh, takk for tips! Ska prøve det og håpe at h*n viser seg! :) Jeg har alltid fått beskjed at jeg må tømme blæra før undersøkelse, så det blir sikkert ikke aktuelt å komme inn med full blære! :/

Her står det i brevet jeg fikk at de anbefaler å ha ganske full blære;) men men :) lykke til vertfall, å håper dere får vite hvem som sjuler seg i magen ;)

Hmh.. Merkelig.. Men men..
Tusen takk, gleder meg skikkelig! :)

Virkelig herlig å kjenne ordentlige spark! :D
Åhh, takk for tips! Ska prøve det og håpe at h*n viser seg! :) Jeg har alltid fått beskjed at jeg må tømme blæra før undersøkelse, så det blir sikkert ikke aktuelt å komme inn med full blære! :/

Jeg kjente jeg måtte tisse når jeg var på oul men rakk ikke gå før hun ropte med inn.. La meg ned og hun satte i gang, så stoppet hun "du må gå å tisse, her er det fullt og da blir det vanskeligere å undersøke" :p hehe.. Så tror ikke full blære er noe ess i ærmet :p
Ville heller prøvd en iskaffe ;)

Back
Topp