Hihi!

Dråpe

Elsker forumet
Noen andre enn meg som har rar mann som "stjeler" litt av dine hudpleie produkter? Jeg kom inn på badet, og der stod mannen min i dusjen med hele ansiktet dekket av rosa skum..hihi... Det er et renseskum jeg pleier å bruke til å fjerne sminke å sånt fra ansiktet, rosa med en ganske feminin lukt....trodde jeg skulle le meg ihjel...hihi. Han syntes boksen så så spennende ut[;)]

morsomt!! Spurte du om han skulle låne neglelakk av deg også?? [:D]

Mannen min pleier å komme og spørre om jeg ikke har "sånn ansiktskrem" som han kan låne på hodet sitt... selv det er for "femi" å ha selv, og han ville benektet noengang å ha rørt noe sånt foran kameratene sine - mannfolk, jeg ler av dem!

Haha[;)] Hadde jeg sagt det til kameratene hans hadde han nok sunket langt ned i jorda. Han er liksom en skikkelig "mannemann" litt kraftig og med litt skjegg, blir liksom så rart når det dukker opp uante feminine sider...hihi
Han prøvde så godt han kunne å bortforklare det, men jeg tror det var den gode lukten av blomster som fristet han.hehe [;)]

Jeg har en mann som barberer beina sine[:o]

hehe,får fortelle litt rundt det og da[;)] Han er syklist og det er en trend som er i miljøet. Ler når han tar frem rosa høvelen og skummet mitt[8D] For å ikke glemme når mannfolka står før ett ritt og smører beina med olje for å få det til å glinse mer[8|]

Hahahaha [:D][:D]
Så heeerlig [:D]

Det har hendt noen ganger at jeg har måttet ta på mannen min litt dekkrem, for å skjule utslett i ansiktet før han skal ut på byen [:)] Og han er skikkelig matcho mann[:)][:)]

mannen min bruker noen gang dekkstift el. for å dekke kviser
men det var en gang jeg fikk lov til å sminke han hehehe. det var kjempegøy. lippgloss og mascara og alt. tihi

Så hærlig!! :)
Der fikk du sannelig meg til å le godt. Deilig :)
En god latter forlenger jo livet [:D]

Samboeren min bruker mye fuktighetskrem, og har sikkert 6-7 forskjellige såper i dusjen..Han har en såpe for hver kroppsdel..Litt femi [:)]

På badet vårt har vi vær vår hylle til diverse ting, og en dag kjøpte samboeren min seg en fuktighetskrem. Men hver gang han vet at noen kommer på besøk (spesielt om d er kompiser), så står plutselig den kremmen i min hylle! hehe [:D]

Min gutt er helt gæren etter sånne skjønnhetsprodukter.. Han smører seg inn med kokkos krem hver dag, den er så fet i konsistensen og gjør den tørre huden hans mykere og mer glansfull.. sier han [8|].. Og ca to ganger i uken bruker han leirmaske [8D] [:D]

Hehe, min elsker at jeg gir han pedikyr. Først så tar han et fotbad, med havsalt og massage og han skrubber beina med en pimpstein. Så klipper og filer jeg tåneglene hans og napper vekk svarte hår fra tærna og opp på foten, av slutter med og massere inn fuktighetskrem[:D]

Kjøpte sånn hudpleie sett for menn til han jeg, med barberskum, skrubbkrem, ansiktskrem og øyekrem, det bruker han en gang i mnd eller når vi skal noe spes og han vil stæsje seg opp litt, så får han sånn babymyk hud etter på.[:)]

Jeg får oxo nappe øyenbryna hans, bare jeg passer på at det er litt bustete så ingen ser det.[:D]

så morsomt. jeg pleier også å ha litt behandling på min. Klemmer litt hudormer og hjelper ham med masker og sånt. Har kjøpt ham ny krem nå, tenkte å kjøpe renseprodukter i julegave. Tror han syns det er deilig å bli puslet med. Han sier alltid tusen takk hver gang jeg klemmer ei kvise... Ikke at han har så mange da. [;)] Vi tar gjerne masker sammen [:D]

haha, han låner ikke sminkefjerner liksom, men gjerne bodylotion og håndkrem. og da med de nøytrale luktene. hehe

ORIGINAL: datamusa

mannen min bruker noen gang dekkstift el. for å dekke kviser
men det var en gang jeg fikk lov til å sminke han hehehe. det var kjempegøy. lippgloss og mascara og alt. tihi

har også prøvd det, det er kjempe gøy! Han var riktignok full da, så jeg har ikke fått lov siden.

Back
Topp