Hihi..

Puki

Elsker forumet
Maten bruker syv sek fra munn til mage. Et hårstrå kan bære 3 kg. Lengden av en penis er tommelens lengde x 3. Lårbensknokkelen er like hard som betong. Kvinnens hjerte slår raskere enn mannens. Kvinner blunker 2x så ofte som menn. Vi bruker 300 muskler for å holde balansen når vi står oppreist. Kvinner vil nå ha lest ...hele teksten.. Menn sitter fortsatt og ser på tommelen sin!!!!

[;)]

haha, jeg stoppet opp og så på min egen tommel jeg:p Ville sjekke hvor stor min penis ville vært om jeg hadde vært gutt, - og må jeg si, ikke så verst altså! [;)]

ORIGINAL: Førstegangs19

haha, jeg stoppet opp og så på min egen tommel jeg:p Ville sjekke hvor stor min penis ville vært om jeg hadde vært gutt, - og må jeg si, ikke så verst altså! [;)]

Haha

hahaha, den stemte for min Kjære her hjemme joooo[:D] Han sa, jasså, tre ganger tommelen, og strakt den sååå langt ut han kunne, og sitter faktisk enda og studerer den... hahahah....

Beste er at vi faktisk begge sitter å gjør skole arbeide, matematikk, så han hadde en linjal, og målte den han[:D] Altså tommelen[;)]

Mohahahaha [:D] vedder på at det stemmer!!

Back
Topp