Hihi

Ametyst83

2005♡2011♡2023
Vi som prøver :)
Februarbarna 2023
Marsboerne 2023
Nå har jeg kommet fra UL og alt var i skjønneste orden med den lille [:D] Så nå er jeg kjempe lykkelig..

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa......SÅ BRA !!!! GRATULERER med overstått ut med en herlig spire !

Tusen takk [:D][:D] Det er så herlig og se babyen, det ble liksom så mye mer virkelig og den herlige gravid følelsen kom for fult [:D]

ORIGINAL: Leyah

Så bra!!
Fikk du sett hjertet også, eller er det for tidlig ?

Hjerte har begynt og slå, men vi gikk ikke så innpå det siden UL maskinen hans var helt ny i dag og han hadde en som skulle lære han mere om den der, men hjerte slo [:D]

ORIGINAL: Juvel

Så bra!!
Fikk du sett hjertet også, eller er det for tidlig ?

Hjerte har begynt og slå, men vi gikk ikke så innpå det siden UL maskinen hans var helt ny i dag og han hadde en som skulle lære han mere om den der, men hjerte slo [:D]

fantastisk [:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Ja jeg er kjempe glad

Så fantastisk[:)][:)][:)] Ja, nå kan du virkelig nyte svangerskapet og kose deg med spiren i magen[:)] Og er vel en tanke misunnelig[8D][:D]

ORIGINAL: prøverpånummer3

Så fantastisk[:)][:)][:)] Ja, nå kan du virkelig nyte svangerskapet og kose deg med spiren i magen[:)] Og er vel en tanke misunnelig[8D][:D]

Tusen takk [:D][:D] Gled deg til du selv skal, det er et fantastisk øyeblikk [:D]

ORIGINAL: Juvel

Tusen takk [:D][:D] Gled deg til du selv skal, det er et fantastisk øyeblikk [:D]

Ja, det kan jeg tenke meg[:D] Bare å se den lille spira ligge der og kose seg[:)] Grønn av misunnelse her nå[:)] Ja, jeg hadde tidlig ultralyd i uke 9 i mine to forrige svangerskap og det var helt fantastisk[:)] Håååååååååååper sånn at jeg får tidlig denne gangen også[:)] Må bare få fingen ut og spørre legen min om henvisning først[8D][:D]

Å, så herlig[:)]

Gleder meg så til jeg kan se hjertet også[:D]

Så moro da[:D] Sånne tråder får meg til å få mer lyst til å dra på tidlig UL selv![8D]

ORIGINAL: Frøken S

Så moro da[:D] Sånne tråder får meg til å få mer lyst til å dra på tidlig UL selv![8D]

Ja ikke sant [:D] Du får bestille deg en time snart da [;)]

Åh så fantastisk[:)][:)][:)][:)]

Høres ut som det var en fin opplevelse [:D]
Gratulerer med å ha sett et lite, bankende hjerte!

Back
Topp