Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
så en reklame for Tryg forsikring nå - og tårene triller! I går strigråt jeg av Hellstrøm rydder opp andre som lett tar til tårene? Her trenger jeg ikke mer enn tenke på noe trist, eller koselig før krokodilletårene spruter
Haha..kjenner meg igjen fra siste svangerskap.. grein for den minste ting...å det verste var vel en morgen jeg satt å spiste frukost så begynnte jeg å hylskrike så tårene spruta fordi jeg helt plutselig ikke likte maten jeg spiste
Du var ikke alene om å grine av Hellstrøm episoden tøffe tider dette her! Har hulket foran sambo og venninne av at jeg må ta tran, redselen for bjørn i skogen og diverse... Er helt sykt, men ler like fort av det som tårene kommer Går fint på jobb heldigvis!!
vel kan bare glemme å se på nyhetene (triste) som omhandler barn. gråter med en gang. Forrige svangerskap var verre, men merker jeg er litt mer lettrørt en vanlig denne gangen også. Bare ikke så ille som sist.
Enda godt det ikke er bare meg jeg blir dog bare værre jeg, sitter å ser på programmet om sunnaas - og tårene triller for hver nye giver som kommer opp - og for reportasjene, og sangene, og aaaaalt må jo le litt av meg selv også - rørt for alt, alltid
Fikk en kommentar om at jeg så blek og sliten ut.. Begynte å hylgrine rett etterpå, for etter flere uker med kvalme og oppkast føler jeg meg jo endelig fresh og opplagt
Jeg begynner å grine hver gang noen kommenterer at jeg er dårlig. Synes nok litt synd på meg selv da så også på film i går og ble så rørt hele tiden, veldig flaut når man har masse folk rundt seg og det man griner av er egentlig ikke noe rørende