hihi=) endelig litt støtte

VilSåGjerne

Forumet er livet
å få på røykeslutten[:D]

hahhaaa[:D] samboer har ikke røykt i dag, han røykte opp tobakken sin i går,og han skal ikke kjøpe ny[:D]så no e vi endelig to om det[:D] blir så mye lettere no.

men.................... eg tror ikke han klarer det helt eg[8|]

Så bra at dåke e to om da då VilSåGjerne[;)] men koffor trur du ikkje han klara da?[8|] Må jo ha truo på han!![:)] Tenk om han tenker det samme om deg då?[:-] Då må jo du visa at du kan slutta jaffal!![:D] be an example[;)] Hehe[:D]

Så bra da!! Dette klarer dere begge to! Dodden må bare vise støtte med å la hver å røyke selv[8D][:D][:D]

Heia heia!!!!

Så bra, da kan dere støtte hverandre.
Krysser fingrene for at han klarer det også. [:)]

Sambo bare lo når jeg prøvdeå få han til å slutte sammen med meg[8|]

Flinke dere er[:D]

no har eg sotte ute i 1 1\2 time i godstolen og hatt teppe på meg,sotte i solen og eg har lest snart 40 sider i røykeboken som kom i dag[:D]spist meg en bolle,eple og litt vann,INGEN RØYK i dag[:D]

Heisann[:)] Så flink du er! Eg har lest den boka før. Den funka veldig bra på meg. Slutt apå dagen, uten abstinensar,  Var røykfri i 3 år, før dumme meg begynte igjen pga av studentliv.. [&:] Håpa eg blir klar for å slutta igjen snart. Kjekt at sambo slår følge med deg og[:)] Min har sagt han ska slutta når eg blir gravid, og i alle fall til fødselen.

Lykke te[:)][:)]

Så flink du er vilsågjerne. Dette klarer du fint! Artig at sambo'en er med da, det hjelper jo det vil jeg tro[:)]

[:D]så bra at dere er 2 om det da[:D]

når jeg klarte å slutte,klarer du oxo det...hehe[:D][:D]

S T Å    P Å [:D][:D][:D]

Lykke til VilSåGjerne, du er sååå flink såååå (grønn farge pga miljøbevist i henhold til helsen og også naturen, en forurensing har du sluttet med nå)

Back
Topp