Hihi=D

• Trådstarter Trådstarter lindaen
  • Opprettet Opprettet
L

lindaen

Guest
Sendte mail til et advokatfirma for noen uker siden, hadde fått sluttregning på abonnementen vårt.. Som plutselig gikk konkurs å ble stengt, og skylder oss 6000!!! Kjente jeg eksploderte og sendte følgende mail..

Hei.

Mottok i dag sluttavregning fra Nutel AS, denne har jeg ingen planer om å betale da Nutel allerede skylder oss 6000 for forskuddsinnbetaling og depositum.
Vil mye heller gjerne ha tilbake disse pengene, enn å betale enda mer!

Fikk idag tilbake:

Hei,

Dine innsigelser er mottatt og akseptert. Kravet frafalles fra vår side.

Det gjøres for ordens skyld oppmerksom på at vårt kontor ikke representerer Nutel eller dets konkursbo, og at ytterligere krav man mener å ha mot Nutel derfor ikke kan rettes mot oss.

Synes den "dine innsigelser er mottatt og akseptert" var jævlig bra[8D]

så bra du ble hørt syns jeg..ikke alle som er så heldige[;)]

ORIGINAL: *MissMaya*

så bra du ble hørt syns jeg..ikke alle som er så heldige[;)]

Jeg hadde tatt det videre til forbrukerrådet jeg.. Betaler faen ikke noe sluttregning til et firma som skylder MEG penger! Var ganske så sjokka rett før jul når jeg fikk beskjed om at jeg var fri for telefon om 4 dager.. Sitte hele jula uten telefon liksom.. Heldigvis ordna telenor for oss da.. Men dæven jeg var fyrt!

skjønner godt du ble forbanna hehe... men si meg får du tilbake de pengene som nutel skylder dere da?

ORIGINAL: Aia88

skjønner godt du ble forbanna hehe... men si meg får du tilbake de pengene som nutel skylder dere da?

tror du?? De pengene kan jeg nok se laaangt etter.. [&o]

Back
Topp