hihi.. Blir litt rørt.

vesla87

Gift med forumet
Må bare fortelle om de gamle damene på jobben min. Altså beboerne. De er så søte... :P Jeg jobber på en dement avdeling, men det er av forskjellige grader. Noen er helt klare, mens andre har kommet litt lenger i forløpet. Men de friskeste har fått med seg at jeg er gravid og syns det er så gøy. Spør masse og lurer veldig på hvordan det går med meg når jeg er borte. Så når jeg kommer så sier dem, jøsses, er du på beina enda.. :P Hehe.. Også ler dem godt...

Hun ene, som er litt surrete, sier hver gang jeg kommer på jobb at nå hadde hu trudd at jeg hadde havna på klinikken. For nå var det på tide... :P hehe.. Så sier jeg til henne at det er fortsatt 2 mnd igjen. Nei, det hadde hun ikke trodd hehe... Og nå så får jeg ikke lov av damene og løfte og anstrenge meg. Det er fint når jeg jobber på sykehjem for demente, så får jeg ikke lov og hjelpe dem... Hehe. Redd for at ungen skal komme..  De er litt søte da.. PAsser godt på meg... ;) Er det rart jeg blir glad i pasientene mine... :P?

Måtte bare fortelle om dem. De er bare herlige. Bryr seg masse og vil jeg skal komme innom med vesla når hu kommer osv... Så en fin dag på jobb i dag.. ;)

Håper dere junijenter har hatt en fin dag.. ;) Og nyti sola... :D

Så koselig da! [:D]

Åååå så koselig:) Jeg jobber også med eldre, men har ikke vært på jobb på kjempelenge pga bekkenløsning. Savner det ekstra når jeg ser hva du forteller.. De er jo herlige da:)
Det er bra de tar vare på deg, det gir jo dem litt ekstra i hverdagen også..

ååå for noen koslige damer du jobber med da[:D]

ORIGINAL: Malleleo

ååå for noen koslige damer du jobber med da[:D]

åå så koslig da [:D][:D][:D]

Back
Topp