hihi. barbert eller ikke barbert??

panterinnen

Gift med forumet
Hva liker mannfolka deres?? at dere fjerner alt hå,r eller lar det være en skog der, eller litt pynt?? haha..
Og hva liker dere at mannfolka deres gjør med hårstellet sitt der nede??

Selv så foretrekker kjæresten babymus som jeg kaller det..
Liker at han barberer seg selv der jeg.. så slipper jeg å få hår i maten [:D][:D]

Hehe....han liker nok at det er helt rent bord ja...og han steller seg der han og da[:D]...skulle jo baren mangle..tihi. Men når jeg gikk høygravid fikk jeg ikke til å fikse på så da følte jeg meg skitten[:)]

liker at det er igjen en liten stripe, vil ikke være som jeg skulle vært født på ny[:D]

sukk....er litt misunnelig på dere som kan ta vekk rubbel å bit[:(]Jeg kan ikke gjøre det-da ser jeg ut som en kjøttkake!![:@]å de er vooooondt!!!

meeeen gubben min liker jeg å ha..eh..skal vi si..alle deler tilgjengelig[;)]he he...alt kjennes jo så hiiimla mye bedre da[8D][:D]

Min kar liker begge deler han! [:)] Jeg foretrekker å ta alt, men i det siste har det begynt å bli litt vanskelig... [8|] Jeg føler meg skitten hvis det blir for mye der nede.
Han bruker å trimme hekken litt, men fjerner ikke alt!

Jeg barberer meg glatt bortsett fra en liten, velfrisert dusk som står igjen øverst. Men området rundt "hurratappen" og videre nedover/bakover er glatt. Det samme gjelder mannen min - han har en liten dusk øverst og er ellers helt glatt, både på "bjellene" og rundt. [;)]

Typen ville vel at jeg skulle tatt bort alt, hehe.... Men jeg lar det alltid være igjen en stripe.

MEN NÅ HAR JEG PROBLEMMER MED Å BARBERE MEG NEDENTIL,
MAGEN ER I VEIEN. ÅSSEN FÅR DERE DET TIL?
- OG HVA GJØR DERE MED DE RØDE KLØETET PRIKKENE SOM KOMMER NEDENTIL ETTER INTIMBARBERING?

Jeg når ikke helt ned jeg heller.. Må vel smiske litt med sambo, kanskje han kan hjelpe meg [;)]
Jeg bruker skum så jeg skal slippe irritasjon.

jeg fikk det til helt til slutten jeg.. løftet det ene benet opp på vaksen tittetmeg i speilet og så om jeg gjorde det riktig.. altså seff ble ikke likebra som når magen er vekk.. men var iallefall ikke så tettbygd der [:D]

her tar vi alt hår, begge to......

han liker at jeg tar vekk alt...like det best selv også...liker ikke å ha der nei...

kjøp sånn krem til å vaske dildoer og vibratorer med så smører du det på med en gang etter... hjelper veldig...

Selv foretrekker sambo at det ikke er skog der nede og jeg syntes det kjennes bedere ut når alt er borte. Blandt annet er det enklere når man har mensen. Leger o.l sier at det kan bli bakterier, men jeg har aldri hatt noe problemer der nede. Nå når jeg er gravid er det litt vanskligere, men med hjelp av mitt lange speil på badet ser jeg ganske godt.

Liker at sambo tar alt der nede han også. Da er det deiligere når man skal kose litt og ikke få hår i munnen.

Klem

kondomeriet f.eks

jeg kjøpte en gel fra evuiance heter det tror jeg og den er helt super blir ikke prikker eller kviser når man bruker den som barberskum... sperdrøy koster vel 250 kr men varer i evigheter!!
her er det stripe som gjelder

minst mulig hår er min mening... både på meg og mannen... (når jeg har en mann da) hehe
[:D]

Røde prikker/irritert hud unngår du ved å alltid bruke et skikkelig skarpt barberblad! Det er alfa & omega. Selv anbefaler jeg Gilette Mach3 Turbo (tre blader, "gumminal" og aloeverastrips) . Skyll høvelen ren for hår i varmt vann mellom hvert drag, og barber fast/bestemt og i lange drag (ikke dra mange ganger over samme sted).

Jeg barberer meg i dusjen og har på et rikelig lag meg skummende såperfri "såpe" (intimvask). Du kan også prøve å barbere deg mens du sitter ytterst på en stol eller på dolokket og bruker babyolje eller aloeveragelé som "barberkrem".

Etterhvert som magen vokser nå så kommer mannen min til å ta over jobben med å barbere meg!

Synes det er ubehagelig når det hele veien vokser ut igjen,[:'(]
da foretrekker jeg faktisk å bare kortklippe det litt[;)]

Her er begge barbert. Nå gjør jeg det bare en gang i uka da og det blir litt tjafser her og der for jeg får ikke puste når jeg lener meg framover. Magen bare skviser all luft at av meg og da gidder jeg ikke og være så nøye.

Når jeg ikke har mage, er jeg veldig nøye på og få det glatt og friserer en liten dusk på str med en femmer.

De røde prikkene har det blitt mindre av, når jeg begynte var det masse av dem, men jeg bare ga f... og det virker som huden har blitt litt herdet av det, for det blir bare mindre og mindre av de.

hvis en bruker hårfjerningskrem så unngår en masse prikker... og vibratorrens etterpå [;)]

Back
Topp