Hihi, 17.mai-fløyte er moro!

Lillepusen

Forumet er livet
Hehehe, vi var i butikken igår (sånn som ALLE andre, tydeligvis), og så måtte jeg jo bare kjøpe en sånn søt og fin 17.mai-fløyte (en sånn trompet-sak) til Leon. Han ble jo helt vill, og ville gjerne blåse i den nååå! Men jeg sa som god mor bør si [8D] at nei, han må vente til vi har betalt for den!

Så kommer vi til kassa, og han sjarmerer alle i kø (som var laaang), med babbelet sitt... Han snakker så tydelig med lange og mange setninger, og er ikke sjenert, hehe. Dette liker de fleste, og han får masse positiv oppmerksomhet fra folk rundt.

Så kom vi da til ENDEN av køen, og han fikk endelig lov å åpne den derre trompeten... Jeg trodde jo ikke han kom til å klare å lage noe særlig lyd, er jo første gang han blåser i en sånn en... men jadda, han tuta over hele kassaområdet. Og folk lo, hehe. Kassadama sa; "-spiller du 17.mai-sangen for oss du da?!" Og han storkoste seg. [;)]

Jeg og Pappa`n bare forta oss å pakke sammen matvarene... mens Leon tuta fornøyd i 17.mai-fløyta si. [8D][:D]

Hehe så hærlig då[:D][:D] kjøpte fløyte til mine her en dag og, etter 5 min med intens fløyting inne ble meg og mannen min fint enig om at fløyting hører hjemme ute[8D][:)]

ORIGINAL: lilla79

så morro[:D][:D]Ser det for meg:)

Hehe, jeg også, når jeg tenker på hendelsen... [&:] [:D]

ORIGINAL: Cathrine76

Hehe så hærlig då[:D][:D] kjøpte fløyte til mine her en dag og, etter 5 min med intens fløyting inne ble meg og mannen min fint enig om at fløyting hører hjemme ute[8D][:)]

Hehe, ja vi blir litt svette i øra... men begge jobber jo i barnehage, så vi er kanskje litt herdet? [8D]
Og så synes Pappa`n det er like moro å blåse i den som Leon omtrent.

Men Milo i magen, stakar... Leon puttet tuta rett inn mot magen og blåste en "fiiin sang". [8D] Får satse på at lillebror ennå ikke har helt superutviklet hørsel... og så isolerer vel fostervannet en god del *overbevisermegselv*

Back
Topp