High waist - low waist??

• Trådstarter Trådstarter Sukkerungen
  • Opprettet Opprettet
S

Sukkerungen

Guest
ja damer hva foretrekker dere? High eller low waist bukser? Og hvorfor?

Synes det bare finnes High waist bukser over alt å det funker ikke på min kropp! Jeg er liten og spinkel å ser ut som en pinne med high waist :-p det, også er det rett og slett fryktelig plagsomt å ha buksa bortimot oppi puppene. Noen som vet hvor man kan kjøpe low waist? Finner ingen steder m unntak av noen få uflatterende leggings på Bikbok :hungover:

Elsker mine Reiko bukser! Low :)

Jeg har skikkelig mammakropp, herpet etter to svangerskap, så alle bukser som går høy opp elsker jeg :)

Jeg liker de som er et sted mellom low og high waist.

Stikk på en butikk med skikkelig utvalg i jeans, feks en av butikkene som fører masse forskjellig cheap monday, og prøv diverse modeller. Svær butikk midt i karl johan som har dette.
Og en positiv ting med cheap monday er at de faktisk er ganske billige men veldig ok kvalitet.

Bruker høyt opp. Har for store hofter for lave. Men superkul.no selger kun lave bukser. Kjøpte en del der bår jeg veide 39 kg og kunne bruke sånne bukser. Selv elsker jeg buksene fra gina tricot.

Etter barn nr 2 kom til verden er jeg glad blitt veldig glad i high waist bukser :p Men siden de fleste buksene mine er lave eller mid waist er det det som blir brukt mest:)

Normal til low waist. Syns ikkje eg kler high waist Har pleid å kjøpe på HM og Cubus :)

Normal. Brukte low waist før svangerskapet med første men etter ks klarte jeg det ikke og nå er jeg vant til normal.

Carlings har jo godt utvalg, der finner jeg alltid noe. De har både high og low waist [emoji4] jeg vil ha enten eller, så lenge det ikke er regular waist (det stopper liksom på det verste stedet på meg :) )

High liker jeg. Mindre muffins da )

Jeg liker også high etter å ha fått noen barn.

Back
Topp