hi-way eller max-way

Jippi

kommende tobarnsmor :)
hvilken av disse setene anbefaler dere og hvorfor er det ene bedre enn det andre?

Forøvrig kan jeg legge til at vi er svært fornøyde med vår Hiway, som dessverre ble kjøpt før oppgraderingene var kommet...
Det er hundre tusen ganger bedre enn alle besafe sin, det er hvertfall min mening! 

Er det ikke sånn at hi way er fra 0-25 kun bakovervendt og max way fra 9-25 og kan brukes begge veier? Nå ble jeg usikker...

fru Tronrud skrev:
Er det ikke sånn at hi way er fra 0-25 kun bakovervendt og max way fra 9-25 og kan brukes begge veier? Nå ble jeg usikker...

Max-way er kun bakovervendt.

Vi har begge, og er veldig fornøyd med begge. Max-way er veldig bra siden det er kjempeenkelt å justere nakkepute og seler opp og ned (bare vipper på en ting bak på setet og drar opp eller ned). Men synes det er enklere å feste beltet i hi-way, tror det er fordi stroppen mellom beina er lenger i hi-way enn max-way. Begge setene er plus-godkjent og rent bakovervendt opptil 25kg :) 

Dey er ikke det samme setet. Hiway går fra 0 til 25 kilo, maxway går fra 9 til 25. Ellers er de nok ganske like, men jeg tror maxway er litt lenger i ryggen.

Back
Topp