HHELLUUU!! lenge siden sist!!

Tullerusket

Gift med forumet
Da har jeg endelig fått rota meg inn hit igjen:) Kjenner jeg trenger en liten pause fra facebook, ble litt for mye en stund. Virker som det er litt roligere her:) 
Hvordan går det med dere som er igjen?   

Her går dagene i ett. Julian blir 5 mnd i morgen:)  han hyler, babbler, leker seg på gulvet å ruller nesten rundt.  Elsker å stå i fanget å hoppe å hyle. Smiler hele dagen lang og sover endelig HELE natta:) Godt for a mor det:)

Så herlig Julian er!

Og velkommen tilbake. Her på forumet er det god stemning og bare hyggelige folk. Kanskje litt i roligste laget, da....

Gutten min blir fem måneder på fredag, og er en blid og glad gutt. Han har også begynt å rulle nå, og han har lbitt veldig glad i å skravle han også. Liker virkelig sin egen stemme. I jula ble han syk, og fikk døgnrytmen ødelagt, men nå er vi tilbake der vi skal være.

Det blir bare morsommere og koseligere for hver dag.

millemari skrev:
Så flotte bilder, har du tatt de selv?

Jeg har en mistanke om at det er lillehilde som står bak de bildene. Kan det stemme, Tullerusket? Kjempefine er de i alle fall :-D 

Hei, ja det var en stund siden. Det er lenge siden jeg tittet innom også, selv om jeg ikke er på FB gruppa heller.

Så stor han har blitt! Og så nydelig, da. Enig i at det var flotte bilder!

Her har Victor også rundet fem måneder, og jeg synes virkelig ikke det er lenge siden jeg fikk han med meg hjem fra sykehuset... Tida går desverre altfor fort.

Velkommen tilbake, ihvertfall

Godt å høre at alt er bra med dere og babyene:)  Joda,stemmer det Papillon sier:) LilleHilde som har tatt de ja:)  Kjempefine:) 

Skulle ønske vi var tilbake her alle sammen, men sånn blir det desverre når vi havna midt i endingene. Ble jo mye startvansker, så de fleste droppa ut:( 

Er så rart å tenke på at de er 5 mnd allerede, å mange har allerede tilla et halvt år. Men godt at de vokser til synes jeg:)   Nyfødttia ble noe helt annet med nr 2 i forhold til førstemann. Nå er det to som kjemper om oppmerksomhet. Sliten mamma noen dager ja, men så absolut verdt det:) 

Back
Topp