Hgc nivå testdag

Bkno6792572

Andre møte med forumet
Hei:)

Har satt inn 5 dagers blastocyst og testdag på riksen er da 9 dager etter. Noen som vet hva som regnes som et nivå som regnes for innafor i nedre grense av riksen?

Tester de på dag 10 etter innsett hos Medicus? Der mener jeg de sier fra 100 og oppover er bra. Men så er jo det også en dag etter?

Blir litt forvirret hva gjelder ønsket nivå, når man tester på ulik dag i etterkant.

Håper noen med erfaring har noen input her

Har satt inn 5 dagers blastocyst og testdag på riksen er da 9 dager etter. Noen som vet hva som regnes som et nivå som regnes for innafor i nedre grense av riksen?

Tester de på dag 10 etter innsett hos Medicus? Der mener jeg de sier fra 100 og oppover er bra. Men så er jo det også en dag etter?

Blir litt forvirret hva gjelder ønsket nivå, når man tester på ulik dag i etterkant.

Hei!

Min klinikk har mye senere testdag, så jeg kan dessverre ikke uttale meg. Vil dog tipse deg om å prøve inne på et annet forum heller enn her på "generelt". Ute i hovedmenyen kan du velge "vi som prøver" og deretter "assistert befruktning" :happy: der er det også egne tråder om akkurat Riksen.

Si ifra hvis du ikke finner frem, så skal jeg prøve å guide deg.

På medicus så regner de over 100 som bra på 15 dpo, er det mellom 70-100 vil de at du tar en ekstra blodprøve.

På medicus så regner de over 100 som bra på 15 dpo, er det mellom 70-100 vil de at du tar en ekstra blodprøve.
Takk for svar:) Hadde 110 på 15 dpo viste det seg. 8+1 nå med bankende hjerte på ultralyd i går - men er livredd etter 4 spontanaborter.

Back
Topp