Heysann! Takk for sist!

tullmusa

Forumet er livet
Hey jenter!

Nå er det lenge siden sist hva??
Var egentlig godt med en liten pause fra forumet. Fikk plutselig gjort en masse annet! Hehe![;)]

Så! Hvordan går det? Noe nytt? Siste jeg gjorde før jeg tok pause var å overføre penger til Jannicke. Hvordan har hun det?
Ser at Monicabebe er blitt gravid. Grattis! [:D] Noen flere...?
Noe juicy news å fortelle meg???

Er ikke blitt gravid jeg da.. Men IKM er denne uken, så vi får se..
Reiser til Gran Canaria på lørdag! Gjett om jeg gleder meg!!! Det skal bli hærlig med ferie! Håper det er varmt og godt. [:)]

Klemmer fra meg!

Jo takk, har hatt det bare bra! [:)] Har vært litt treg med å ta sol, men i dag SKAL jeg! Vil ikke ende opp som en overmoden tomat i sola....[8|]

Der var du jo[:D] Fint at du tar turen innom her,snuppa[;)] Jeg lovte dem det vettø...

så koselig å se deg igjen![:)]her går det så fort i svingene at man må nesten følge med selv for å få med seg alt[:D]har vert litt turbulent her i det siste men ikke noe som er verdt å nevne!

ønsker deg en god tur til syden iallefall![;)]

Hei tullmusa - long time no see ja... Godt å høre at det går bra med deg.

Kan nevne at jeg har blitt gravid siden sist du var innom... Jippi!! Så nå har jeg noen fingre til overs som jeg kan bruke til å krysse for at det ordner seg for dere også! (dere vil vel ikke ha med tanta på ferie heller??)[:D]

Ha en strålende tur til GC forresten - jeg og kjærsten var der i høst, og det var der vi bestemte oss for å bli prøvere... *sukk - deilige minner*

Velkommen tilbake vennen[:D]

Velkommen tilbake, og goooood tur!!

Æsj..jeg vil også!!

Hehe!

Hei Tullmusa og velkommen tilbake!![:D]
vel, er vel samme gamle her inne da.. hehe.
så koselig det blir med sydentur da.. skikkelig misunnelig!!
håper du blir å kose deg max!!

velkommen tilbake, tullmusa[:D]

Koselig å se deg igjen Tullmusa!!
Ja, her har det skjedd endel siden sist[;)] bl.a. så har jeg blitt mamma[:D]

Takk jenter! [:)] Tenk, om noen dager er jeg i varmere strøk! Har ikke vært i syden på 4-5 år, så det skal bli godt! [:D]

Oijj!! Må nå få lov å gratulere Lenemor med graviditet! Så gøy! [:D] Noen flere?

Og fiorelina.. For en nyyyydelig liten prins du har fått! Herlig! Gratulerer! [:)]

Koselig å se deg,tullmusa [:D] Kos deg masse i syden!!

ORIGINAL: lisa79

Koselig å se deg,tullmusa [:D] Kos deg masse i syden!!

Signerer![:D][:D]

Hei hei[:)]

Velkommen tilbake da, koselig du stikker innom av og til, håper alt er bra med deg[:)]

Din heldiggris som skal til Gran Canaria, liker meg veldig godt der jeg, ha en kjempefin tur, og kos dere[:)]

Krysser alt jeg har for at du og snart blir gravid[:)]

Hei, velkommen tilbake ja.
Jeg har også fått en spire i mage siden sit du var her.
Ønsker deg masse masse lykke til med prøvingen. God ferie!

Velkommen tilbake... Her har det skjedd litt av hvert, men tror ikke jeg skal begynne å gå inn på det.. hehe Du får nok heller bla deg litt bakover...

Hallo søta!! Har heller ikke vært her på lenge, godt å høre at alt er bra!!
Har du plass til meg i kofferten din??[8|]

Back
Topp