Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så mye! har også termin heelt i slutten av august (muligens 1. september også)
Gøy
Har ei på 1,5 år fra før og hun kom 11 dager før termin, så det blir spennende å se om det blir august eller sept. Håper hvertfall alt er bra og at vi ikke mister
Gutten vår kom 5 dager før, men gikk i flere uker med stor åpning.. så jeg satser på en augustbaby
har du noen termindato?
Ja satser også på august Terminen min er rundt 28.august. Er litt usikker siden jeg aldri fikk tilbake mens etter spiraluttak. Hadde El rundt den 3. Gikk med eggløsningsmerter og elslim i ei uke nesten.
Enn du?
ahh okei, ja da er det litt vanskelig å vite helt nøyaktig ja.. du tok ikke ELtester altså?
jeg testet positivt for el den 20. november, hadde el-slim også, men ingen el-smerter. Tenkte ikke så mye mer over det, i og med at jeg nettopp hadde hatt en SA. Men noen dager før 6. desember kom elslimet tilbake igjen, livmortappen var åpen, og jeg fikk EKSTREME el-smerter, og vi koste oss den dagen. I og med at vi kun hoppa i høyet en gang i den perioden (pga jeg var dårlig), vet jeg at unnfangelsen var den 6. desember, så termin blir da 31. august om man regner 40+2
Såpass Ja da er du jo sikker! Tok ikke EL tester nei, men vet at EL var da, regner ut fra at det va den 3. desember, da jeg testet veldig positivt nå på mandag som var, akkurat 14 dager etter EL. Men det spiller ikke så stor rolle på datoen, vet at det blir i slutten av august hvertfall
nei det er sant at dato ikke spiller noen rolle.. men synes det er litt stilig å kunne si med veldig stor nøyaktighet hvor langt jeg er på vei, for det kunne jeg absolutt ikke med gutten vår blir spennende med UL, da kan jeg se om de klarer å regne riktig eller ikke med ul hehe...
Ja, det er jo gøy å vite det. Med snuppa hadde jeg EL 18-19 nov 2010 hehe...
Skal du ha tidlig UL?
Jeg får UL i uke 8-9. Blir veldig godt å kunne få vite om alt er bra til da
Jeg har veldig lyst å ha en tidlig UL, men må sikkert ta privat da.. har ikke kontaktet fastlege eller jordmor enda, men dersom man skal henvises til tidlig UL, da blir den utført på sykehuset, gjør den ikke? Og man må vell ha god grunn for å bli henvist til tidlig UL, eller? Det holder sikkert ikke at jeg har mistet tidlig en gang, og er bekymret for om alt er som det skal?
Hvis jeg ikke får tidlig UL via legen, så bestiller jeg nok selv til uke 10 sånn ca
Da kommer jeg inn hit. fikk positiv test på mandag. Termin i slutten av august, så jeg blir vel her og litt i september forumet. Tørr ikke helt tro på det enda, har hatt en SA tidligere.
Håper det går bra med lille spira og dere andre