Hey!

Dunn

Forumet er livet
Hey alle sammen!!  Hatt en fin dag?
 
Heia snuppa.
Vært bare rolig i hele dag, hatt en sur snuppe i dag pga tenner så har ikke orka så my,,,
Har du hatt d bra i dag da?
 
Ja, det har vært en ganske ok dag egentlig.
Litt kjedelig med skole, men ellers bra.
Fremdeles ingen TR her, men nå håper jeg hun kommer, så kan jeg slå følge med deg på novemberflyet... [:)]
 
ORIGINAL: mariellsmamma

Heia snuppa.
Vært bare rolig i hele dag, hatt en sur snuppe i dag pga tenner så har ikke orka så my,,,
Har du hatt d bra i dag da?

 
Stakar liten, tenner klør jo sånn! [:D]
 
Vært på jobb jeg, vi har fått en ny kollega og jeg har jobbet med henne 2 ganger.. og hun går meg på nervene alt nå. Trenger ny jobb! He he
 
ORIGINAL: pusita

Ja, det har vært en ganske ok dag egentlig.
Litt kjedelig med skole, men ellers bra.
Fremdeles ingen TR her, men nå håper jeg hun kommer, så kan jeg slå følge med deg på novemberflyet... [:)]

 
Ja, definitivt november flyet. Tanta mi ble ikke med på Tante reiser. Dumt de ikke hadde garanti... sånn ca. 9 mnd. burde holde. [:D]
 
ORIGINAL: Dunn

ORIGINAL: mariellsmamma

Heia snuppa.
Vært bare rolig i hele dag, hatt en sur snuppe i dag pga tenner så har ikke orka så my,,,
Har du hatt d bra i dag da?


Stakar liten, tenner klør jo sånn! [:D]

Vært på jobb jeg, vi har fått en ny kollega og jeg har jobbet med henne 2 ganger.. og hun går meg på nervene alt nå. Trenger ny jobb! He he
hihi, slitsomme kollegaer er d værste som er altså,,
ja tennene klør visst kjempe masse for tia, ho sikle ut absolutt alt asså, skifta 5 smekka å 3 bodyer i dag æ,,,[8|] pluss 2 buksa får d e så gøy å spytt ut maten å lage brrrbrr lyda[8|]
 
ORIGINAL: mariellsmamma

ORIGINAL: Dunn

ORIGINAL: mariellsmamma

Heia snuppa.
Vært bare rolig i hele dag, hatt en sur snuppe i dag pga tenner så har ikke orka så my,,,
Har du hatt d bra i dag da?


Stakar liten, tenner klør jo sånn! [:D]

Vært på jobb jeg, vi har fått en ny kollega og jeg har jobbet med henne 2 ganger.. og hun går meg på nervene alt nå. Trenger ny jobb! He he
hihi, slitsomme kollegaer er d værste som er altså,,
ja tennene klør visst kjempe masse for tia, ho sikle ut absolutt alt asså, skifta 5 smekka å 3 bodyer i dag æ,,,[8|] pluss 2 buksa får d e så gøy å spytt ut maten å lage brrrbrr lyda[8|]

 
Åhh!! Du er heldig som har Mariell! [:D] Kollegaer ja, jeg har planlagt at jeg skal bli gravid.. og da skal jeg ikke tilbake dit. Altfor mye rot..  men hadde funnet min måte å talke det på, helt til denne dumme dama. Tenk å komme på et helt nytt sted å prøve å endre på alt med èn gang! Og ikke godta rutiner osv. som var.. *arrgh*
 
ORIGINAL: Dunn

ORIGINAL: mariellsmamma

ORIGINAL: Dunn

ORIGINAL: mariellsmamma

Heia snuppa.
Vært bare rolig i hele dag, hatt en sur snuppe i dag pga tenner så har ikke orka så my,,,
Har du hatt d bra i dag da?


Stakar liten, tenner klør jo sånn! [:D]

Vært på jobb jeg, vi har fått en ny kollega og jeg har jobbet med henne 2 ganger.. og hun går meg på nervene alt nå. Trenger ny jobb! He he
hihi, slitsomme kollegaer er d værste som er altså,,
ja tennene klør visst kjempe masse for tia, ho sikle ut absolutt alt asså, skifta 5 smekka å 3 bodyer i dag æ,,,[8|] pluss 2 buksa får d e så gøy å spytt ut maten å lage brrrbrr lyda[8|]


Åhh!! Du er heldig som har Mariell! [:D] Kollegaer ja, jeg har planlagt at jeg skal bli gravid.. og da skal jeg ikke tilbake dit. Altfor mye rot..  men hadde funnet min måte å talke det på, helt til denne dumme dama. Tenk å komme på et helt nytt sted å prøve å endre på alt med èn gang! Og ikke godta rutiner osv. som var.. *arrgh*
ja æ e veldig heldig[;)] å gud hvor slitsomt, skjønner du blir arg ja[:@]
 
ja æ e veldig heldig[;)] å gud hvor slitsomt, skjønner du blir arg ja[:@]

 
Ja, endelig var det blitt ok igjen... Mariell ser såå søt ut på de bildene. Hvor gamel er hun?
 
 
ORIGINAL: Dunn

ja æ e veldig heldig[;)] å gud hvor slitsomt, skjønner du blir arg ja[:@]


Ja, endelig var det blitt ok igjen... Mariell ser såå søt ut på de bildene. Hvor gamel er hun?

blir 8mnd 31januar[:D]
 
Synes du det er greit å få barn så fort igjen?
 
 
ORIGINAL: Dunn

Synes du det er greit å få barn så fort igjen?

å ja, e såå gla i barn, både æ å sambo synes to tette er en kjempe god plan[;)]
 
Vil dere ha flere?
 
Har ikke diskutert om vi skal ha to tette.. men er enig i to... men tror vi får litt mellomrom. [:D]
 
 
 
ORIGINAL: Dunn

Vil dere ha flere?

Har ikke diskutert om vi skal ha to tette.. men er enig i to... men tror vi får litt mellomrom. [:D]


sambo vil ha ett helt fotball lag, men d bli ikke aktuelt asså, så vi tenkte 2 tette å så får vi se etter ett par år om vi vil ha en til,,, så er enige om 3, men ikke 3 tette da,,,
 
Min sier maks to! [:D] Synes det er greit jeg, vi var tre og av og til synes jeg det var mange.. hi hi
 
Men vi får se, når ungene blir så store at de ikke vil kose om vi vil ha en til da. En liten attpåklatt!
 
ORIGINAL: Dunn

Min sier maks to! [:D] Synes det er greit jeg, vi var tre og av og til synes jeg det var mange.. hi hi

Men vi får se, når ungene blir så store at de ikke vil kose om vi vil ha en til da. En liten attpåklatt!
greit med en attpåklatt ja[;)]
 
ORIGINAL: chocol8

Dagen har vært ok, litt ensom i kveld men den følelsen må man vel bare leve med. Bare slappa av idag, jobba ekstra hele uka så deilig med fri...

 
Deilig å  jobbe, men også deilig med fri! Synes min 60% stilling er helmaks! [:D]
 
He he, samboeren min sin far giftet seg på nytt, så han har en lillebror på 8 år [:D] Han er 21år yngre!! Han  er sååå skjønn.. var veldig gøy før å si at jeg hadde en svoger på 4 og sånn.. leste eventyr og kosa oss vi [:D]
 
Hva jobber du med i helsevesenet da?
 
Jeg er utdannet omsorgsarbeider, jobber i en 60% stilling på et sykehjem.
 
Back
Topp