Hey noen her som har peiling?

nemoen

Glad i forumet
Jeg var gravid hadde termin i mai, men mistet i uke 9 nå på søndag, jeg vil gjerne bli gravid igjen så fort som mulig, mulig det blir en august baby vis vi får det til fort? Jeg fikk beskjed på sykehuset om å kjøre på så snart blødningene har stoppet for er psykisk klare alt nå vi, er jo trist selvsakt men blir liksom ikkje bedre å vente... Hun mente at innen Max 2 uker skulle blødningen være over, og siden der ikkje er rester igjen kan vimprøve før mensen kommer tilbake...
 
fullt mulig å få det til å klaffe allerede nå!! :) mistet mnd før det satt med casper jeg ;) lykke til!! ps: det sies jo at man er mere fruktbar etter en sa også.
 
Håper spiren sitter fort igjen. Lei meg for dere mistet i en SA:( Lykke til<3
 


*MommyToBe* skrev:
fullt mulig å få det til å klaffe allerede nå!! :) mistet mnd før det satt med casper jeg ;) lykke til!! ps: det sies jo at man er mere fruktbar etter en sa også.



. Jeg og har en sønn som heter Casper han blir 2 i feb. :)
 
Hei!
Jeg mistet den 02. nov. Var da kun 5 uker på vei, men håper at det klaffer igjen fort :) Har mistet en gang før, og da gikk det kun 3 uker fra SA til jeg var gravid igjen :)Lykke til!
 
Så leit at du mistet. Jeg hadde også termin i mai, men mistet i uke syv, deretter ble jeg gravid igjen tre uker etter første blødningsdag av SA. Dette gikk også galt, så nå satser jeg på å bli gravid igjen i løpet av 2-3 uker. Så ja, det er fullt mulig å få eggløsning noen få uker etter SA. Håper det klaffer for deg :-)
 
Trist å høre at du mistet. Vi hadde en sa i 09 før vi ble gravid på nytt rett etter. Mistet i uke 5 og blødde bare i sånn 4 dager også prøvde vi på nytt og da ble vi gravide igjen med en gang. Det er større sjanse for at man kan bli gravid fort etter en sa :) Lykke til :) Klem
 
Back
Topp