hey kjære snupper

Brannjente

Forumet er livet
har reknet ut at eg ska begynne på 5 uken i dag
har nada symptomer,muligens en smule trøttere enn vanli men thats it[;)]
ska til legen på fredag og gru gleder meg.
5 g tester kan jo ikke slå feil altså
håper dette går bra.det har jo gått fint med to gullungene våre så satser på det går bra nå og
siste senvakt på jobben i dag så har eg og vi ferie i 4 uker ska bli sååå digg
hva gjør dere ellers på da snupper[;)][;)][;)][;)][;)][;)]

Jeg er ikke helt sikker på hvor langt jeg er på vei, men dette tar jeg bare opp med legen min når jeg skal en vakker dag dit.
Er enda litt i sjokk, og gruer meg til hele svskpet denne gangen. Men håper på at jeg blir positivt overasket,at det blir 10 ganger bedre enn med de andre[8D]
Og så tenker jeg litt på om jeg klarer å være mamma for 3 stykker. Jo da, det må jeg nå klare, siden det er flere enn meg i verden som har det[8D]

Jg har ingen planer i dag,enn å bli frisk og få besøk av en venninne snart[:)]

herli da
ja blir spenende å komme til legen[;)]her har vi ønsket nummer 3, så ett år sku det ta før spiren satt,så det e mer enn hjerteli velkommen[;)]vi gleder oss både store og små
med prinsessa tok det en evigheter før hun ville komme ut og med prinsen ska eg love deg det va ett mye enklere fødsel da
så e jo noen måneder til februar enda så nå ska vi bare kose oss med bekreftelsen[;)]og ta det som det kommer
og travelt ingen tvil om altså hihi
men ska klare det og
prinsessa vår ble 6 nå i juni og prinsen ble 3 i mai så eg sier bare timingen e perfekt for ett tredje gull til altså
moahhhhhhhhhhhhhhhhhhh[;)]

Herlig å "høre" å positive mennesker [:D]
Vi håper jo selfølgelig at alt går bra denne gangen også.
Og dette er absolutt siste mann, samboern min kutter strengen til neste år, hehe[8D]
Lillebror kommer til å være akkurat litt over 2 år når han blir storebror, men det går helt greit det[:)]
Storesøster var ikke planlagt i det hele tatt, og lillebror satt på første forsøk[:)] Så jeg er så godt forberett denne gangen, har ikke liksom drukke det siste glasset med vin, må jo slutte å røyke igjen, skulle få meg den fine nye og lenge planlagte tattovering i høst, skal gifte oss om ikke så lenge og krysser fingrene at jeg ikke er kvalm på den store dagen, og så skal vi jo på bryllupsreisen snart heller[8D]
Huff a meg, men elsker den gode nyheten vi fikk i går.
Med alle de andre tingene tar jeg å gjøre til neste vår heller[8D]

Jeg har vært plaget tidlig med bekkenløsning (takk gud for at det finnes kiropraktor), kvalme, ødem tidlig i svskap, så legene har vært hysteriske for svskap forgiftning før uke 20 allerede[:(]  Pluss mange andre ting[8D]
Men denne gangen blr alt anneledes[:D]
Prøver å være såååå positiv jeg kan*

Gratulerer med 5 uker snuppa[:D][:D]
Selv var jeg på ul i går og der banket et lite hjerte, he he[;)] Ble satt noen dager frem siden han mente jeg var 9 uker i går[:)]

Nyt ferien stooooooooort, det skal jeg når den kommer (om 4 uker)[:D][:D]
Ingen andre symptomer her heller, bortsett fra trøtthet, ryggvondt og veldige hormoner[8D]

Med ønske om en virkelig god dag til deg og må bare legge til enda en gang hvor gøy det er at du havnet i terminforum igjen[:D][:D][:D]

ååååå søte deg
stor smaske klem
savner deg på msn [8D]hihi
men vi må holde kontakten
you got my number snuppi
åå så herli da
ja tusen takk det e så herli
endeli altså
[;)][;)][;)]

Back
Topp