Hey damer :)ang.sykehus bag.

Solo super

Elsker forumet
VIP
Når den er pakket og du har fått med deg det du tror du trenger...så pakk en liten en til som står hjemme.Ting går ikke alltid som planlagt og for noen så kan det hende man må bli noen dager ekstra.Og selv om du stoler på at mannen kan finne frem litt ekstra og ha med til deg,så husk at de blir litt susete etter en fødsel de også ;)

Pakk ned litt eksta under tøy og klær til deg selv :)Så slipper han å lete,lurt å ha med et skift til pappa i sykehus bag nr 1 også,det har alltid.Første gang dekorerte jeg han i spy :)

Lurt det ja.
Jeg husker mannen kom tilbake med noe helt annet enn det jeg hadde bedt om. He he.
Kom inn på sykehuset tirsdags natt,junior kom sent onsdags kveld, og vi ble til søndag. Fikk ikke familierom da så mannen dro fram og tilbake og trengte ikke skift. Men denne gangen skal jeg pakke litt til han også.

Jeg fikk undertøy stappet ned i en brød pose og det var ikke akkurat fallskjerm trusene han hadde tatt med ;)

Ja bare måtte ta bilde av det.... har ikke limt det inn i baby boka men det mått dokumenteres :)

Hehe, sant nok.
Min sambo kommer nok også til å pendle, pga frøkna vår. Så da dusjer og skifter han hjemme,
Bruker nettingstrømpene fra avd jeg, syns dme var kjempe kjekke sist, åsså sparte jeg jo mine egne :P
Så blir nok å lure med meg litt denne gangen også :P

Jeg brukte de sexy nettingtrusene på sykehuset sist,og da jeg kom hjem brukte jeg bare nattbind og de fikk plass i vanlig truse. Men denne gangen skal jeg ha med mammatruser tror jeg.

Mannen her klarte faktisk å ta med det han fikk beskjed om.
Dvs han ringte mens han fant frem ting :P

Ellers lå jeg ikke så lenge på sykehuset med andre og tredjemann. Men det vet man jo aldri på forhånd.

Mannen her klarte faktisk å ta med det han fikk beskjed om.
Dvs han ringte mens han fant frem ting :p

Ellers lå jeg ikke så lenge på sykehuset med andre og tredjemann. Men det vet man jo aldri på forhånd.
hehe, det er SÅNN Gubben min ville gjort å :P

Smart å ha en ekstra hjemme ja, mannen min måtte ha med noe nesten hver dag den uka jeg lå på sykehuset for det var altids noe jeg tengte :p (men då hadde jeg jo inne beregnet å bli lakt inn før babyen kom da) kansje en ti g å tenke på og det kan jo skje at du må inn før fødselen. Jeg fikk streng beskje om at jeg fikk ikke dra fra jormor før mannen min kom å hentet meg åsså var det rett på sykehuset.

Back
Topp