Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Ja, jeg er også begynt å få hevelser i hendene og på beina. Altså helt nede på fotbladet. Gjerne om kvelden....
Hevelser alene er ikke så farlig, og det er HELT vanlig!!! Det er i kombinasjon med høyt blodtrykk og eggehvite i urinen at det kan være farlig. Det er da et typisk tegn på svangerskapsforgiftning!
Jeg hadde litt eggehvite i urinen da jeg var hos jordmor for to uker siden, har fått litt hevelser i kroppen siden, men tar det med ro og venter til jeg skal til jordmor igjen om 6 dager. Da skal jeg sjekke urinen og måle blodtrykket. Samt ta blodprøver. Det siste fordi jeg har blodtype rhesus minus.
Lykke til... men vær obs på at du ikke blir sittende igjen med ringer på fingrene som du ikke får av igjen... [;)]
takk for svar!! var hos legen i dag, hadde protein i urinen,men blodtrykket var greit. han ville ha meg tilbake i morgen(gruer meg..) håper alt går greit... kan sånt være arvelig??? vet søstra mi hadde det ganske alvorlig,fødte i uke 23...
Eg har hatt hevelser i beina og hendene i ca en mnd nå.... er helt fin om morgenen, men så kommer det snikende i løpet av dagen. Pleier å gi ser etter en times tid på sofaen med beina høyt i været [:)] Har snakket med legen om det, og der er ingen fare for min del
Her har vannet kommet (ikke gått.. hehe) over natta, omtrent! For ei uke siden var det ikke spor av vann i kroppen (utover det vanlige), men nå, derimot...... Kjempehoven i beina før lunsj!!! Fyttibikkja!! Håper ikke dette utvikler seg!!!![:o]
jeg har fått vann i kroppen, i fingrene og bena.
Da jeg var hos legevakten forrige uke så sa legen jeg hadde hviteblodlegmer i urinen[8|] har ikke peiling på hva det vil si, men ejg har time hos jordmor den 9, så håper jeg får litt mer svar på hva som skjer...