Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kanskje du burde hørt med jm/lege?
Jeg er også veldig hoven i beina. Gjør vondt å tråkke på de og er vondt å bevege fingrene. Jeg har tenkt det er vann.Synes mini har vært rolig også, men han starta nå. Er visst typisk for dem å komme i gang på ettermiddagen.
![]()
Ja bare synes det ble brått så veldig mye!
Tror jeg begynner å bli litt vel oppmerksom på alt mulig i dette svangerskapet!
Har liksom ikke gjort stort i dag, derfor skjønner jeg ikke helt hvorfor det skulle bli sånn nå.
Redd for svangerskapsforgiftning ![]()
Jeg er også redd for det, men har ingen andre symptomer på det og er liksom verst da jeg styrer for mye. Samme her, kom nærmest plutselig. Svigers nevnte at jeg ikke hadde "de tynne pianofingrene" lenger også.Jeg er også redd for det, men har ingen andre symptomer på det og er liksom verst da jeg styrer for mye.
![]()
Nei det har ikke jeg lenger heller gittHehe
Er jo midlertidig, men ekkelt når det kommer på få timer. Sitter med beina høyt nå, så får se an utover kvelden.
Har vært så uggen ellers i kroppen i dag også :/
Liker ikke denne versjonen av meg selv 
Hvordan er blodtrykket ditt? Kanskje ta en telefon til føden hvis du har hovnet ekstra mye opp på kort tid?

Men du får ikke behandling eller skal være til observasjon? Bra du skal til jordmor på Mandag uansett da følger de med deg!Det var en god del høyere blodtrykk, og utslag på protein i urin. Så noe har skjedd på noen få dager ja! Så nå skal jeg bare følge med i helga, og evt ringe om noe skulle endre seg.
Skal til jordmor igjen på mandag, så da blir det kontroll da!

Men du får ikke behandling eller skal være til observasjon? Bra du skal til jordmor på Mandag uansett da følger de med deg!![]()