Hevelse i beina

Peonen

Elsker forumet
Snøfnuggene 2018
Junilykke 2020 ♡
Har gradvis fått mer og mer vann i beina, henda og kroppen ellers, men i dag har det blitt ekstremt.
Noen som har opplevd dette? Blir litt redd jeg.
Beklager sokkelo :p
bfdc6d11d0a547a3f3c44ca99d54c640.jpg

b7c56b5771b4387eabd234aba9fc6347.jpg

Kanskje du burde hørt med jm/lege?

Jeg er også veldig hoven i beina. Gjør vondt å tråkke på de og er vondt å bevege fingrene. Jeg har tenkt det er vann. :wideyed: Synes mini har vært rolig også, men han starta nå. Er visst typisk for dem å komme i gang på ettermiddagen. :)

Jeg er også veldig hoven i beina. Gjør vondt å tråkke på de og er vondt å bevege fingrene. Jeg har tenkt det er vann. :wideyed: Synes mini har vært rolig også, men han starta nå. Er visst typisk for dem å komme i gang på ettermiddagen. :)

Ja bare synes det ble brått så veldig mye!
Tror jeg begynner å bli litt vel oppmerksom på alt mulig i dette svangerskapet!
Har liksom ikke gjort stort i dag, derfor skjønner jeg ikke helt hvorfor det skulle bli sånn nå.
Redd for svangerskapsforgiftning ‍♀️

Ja bare synes det ble brått så veldig mye!
Tror jeg begynner å bli litt vel oppmerksom på alt mulig i dette svangerskapet!
Har liksom ikke gjort stort i dag, derfor skjønner jeg ikke helt hvorfor det skulle bli sånn nå.
Redd for svangerskapsforgiftning ‍♀️

Samme her, kom nærmest plutselig. Svigers nevnte at jeg ikke hadde "de tynne pianofingrene" lenger også. :hilarious:Jeg er også redd for det, men har ingen andre symptomer på det og er liksom verst da jeg styrer for mye. :(

Samme her, kom nærmest plutselig. Svigers nevnte at jeg ikke hadde "de tynne pianofingrene" lenger også. :hilarious:Jeg er også redd for det, men har ingen andre symptomer på det og er liksom verst da jeg styrer for mye. :(

Nei det har ikke jeg lenger heller gitt:p Hehe
Er jo midlertidig, men ekkelt når det kommer på få timer. Sitter med beina høyt nå, så får se an utover kvelden.
Har vært så uggen ellers i kroppen i dag også :/

Nei det har ikke jeg lenger heller gitt:p Hehe
Er jo midlertidig, men ekkelt når det kommer på få timer. Sitter med beina høyt nå, så får se an utover kvelden.
Har vært så uggen ellers i kroppen i dag også :/

Ja, jeg skjønner deg godt :-) Greit å følge med. Er mye som skjer med kroppen nå kjenner jeg, både fysisk og psykisk. Fy flate som samboer fikk gjennomgå de få timene han var hjemme :blackeye: Liker ikke denne versjonen av meg selv :hilarious:

Håper du snart føler deg bedre. :-)

Hvordan er blodtrykket ditt? Kanskje ta en telefon til føden hvis du har hovnet ekstra mye opp på kort tid?

Hvordan er blodtrykket ditt? Kanskje ta en telefon til føden hvis du har hovnet ekstra mye opp på kort tid?

Blodtrykket og urin var normalt på mandag. Men tror jeg skal ringe ja. Beina ble ekstra mye nå på et par timer.

Jeg ville ringt jeg altså.

Jeg ville også ha tatt en tlf og snakket med føden, bare for å være på den sikre siden :)

Ring og hør!skader ikke :happy:

Jeg ville også ha ringt og hørt om det har kommet forholdsvis raskt.

Ja, bedre å ringe en gang for mye enn for lite :)

Å huff da. Det så virkelig ikke godt ut!
Må si meg enig med de andre her. Ring føden. Det er ikke bra om det kommer på for fort.

Det var en god del høyere blodtrykk, og utslag på protein i urin. Så noe har skjedd på noen få dager ja! Så nå skal jeg bare følge med i helga, og evt ringe om noe skulle endre seg.
Skal til jordmor igjen på mandag, så da blir det kontroll da!

Det var en god del høyere blodtrykk, og utslag på protein i urin. Så noe har skjedd på noen få dager ja! Så nå skal jeg bare følge med i helga, og evt ringe om noe skulle endre seg.
Skal til jordmor igjen på mandag, så da blir det kontroll da!
Men du får ikke behandling eller skal være til observasjon? Bra du skal til jordmor på Mandag uansett da følger de med deg! :happy:

Men du får ikke behandling eller skal være til observasjon? Bra du skal til jordmor på Mandag uansett da følger de med deg! :happy:

Nei, de vurderte det da. Litt ekkel opplevelse, men de har sjekket det meste og baby har det bra og jeg hadde det bra nok til å dra hjem :)
Spent på urin Og blodtrykk på mandag da!

Back
Topp