Hetetokter??

Eller ikke passert 23???[&:][8D] hehe, har det på samme måte selv.. PLAGSOMT!!

Uff har du også det???[&:]
Forstår ikke hva som feiler meg haha[8D]
Overgangsalderen allerede eller??

ORIGINAL: tullemor_86

holde rpå å smelte bort å er 24 uker på vei

Du har hvertfall en grunn for å ha hetetokter siden du er gravid, men DET er ikke jeg.....[8|][8D]

ORIGINAL: Frustrert Frue

Hehe EKSTREMT tidlig overgangsalder og det da[8D] Men jeg tror det kanskje kan ha litt med Pergoen, ikke sikker men.. Pleier ALDRI å svette på natta (ikke som jeg vet om) men nå, nå våkner jeg at jeg er gjennomsvett[:'(] *blæh* ikke noe morsomt.. Også kan jeg sitte på jobben og plutselig bare bli veldig varm, heelt uten videre.. hehe

Men du er jo gravid med fult av hormoner, det er ikke jeg... hehe[;)][8D]

Du har hvertfall en grunn for å ha hetetokter siden du er gravid, men DET er ikke jeg.....[8|][8D]

hoho jeg svarte litt fort på den.. ,men er bare 22 da.. å hadde det før jeg blei gravid åg[;)] men ikke så ille som nå da[:-]

hehe, godt å høre det er fler[;)]

ORIGINAL: nurkeklar

Hehe EKSTREMT tidlig overgangsalder og det da[8D] Men jeg tror det kanskje kan ha litt med Pergoen, ikke sikker men.. Pleier ALDRI å svette på natta (ikke som jeg vet om) men nå, nå våkner jeg at jeg er gjennomsvett[:'(] *blæh* ikke noe morsomt.. Også kan jeg sitte på jobben og plutselig bare bli veldig varm, heelt uten videre.. hehe

Ja kanskje det er Pergoen, men jeg bruker ikke det engang. Er sikkert bare unormal jeg da [8D] Typisk meg det hehe[8|][8D]

det har jeg OFTE og jeg er bare 21[X(] satt på bussen istad. hverken varmt der eller ute - og jeg svetta som en gris[:'(] helt våt i trynet av å sitte stille.. skulle tro jeg hadde kommet i overgansalderen[8D]

Jeg er sånn hele dagen, slitsomt egentlig. Svett og jæv#%& hele tiden.
Og jeg har vært sånn fra jeg var 22, og blitt enda verre etter at guttungen ble født!

ORIGINAL: nurkeklar

Ja kanskje det er Pergoen, men jeg bruker ikke det engang. Er sikkert bare unormal jeg da [8D] Typisk meg det hehe[8|][8D]

Hehe helt sikkert bare unormal du da ja.. heheh[;)][8D] Neida, men var sånn før jeg begynte også da.. Bare sitter rolig på bussen eller på jobb så begynner jeg liksom.. hehe[8D]

ORIGINAL: bmw_pia

¨sjekk stoffskifte!! var svaret på mine hetetokter!

Gjort, men var ikke noe gæli der.. hehe[;)]

Back
Topp