Hvor normalt er det liksom med hetetokter når en såvidt har passert 25?? [8|][&:]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: tullemor_86
holde rpå å smelte bort å er 24 uker på vei
ORIGINAL: Frustrert Frue
Uff har du også det???[&:]
Forstår ikke hva som feiler meg haha[8D]
Overgangsalderen allerede eller??
Du har hvertfall en grunn for å ha hetetokter siden du er gravid, men DET er ikke jeg.....[8|][8D]
hoho jeg svarte litt fort på den.. ,men er bare 22 da.. å hadde det før jeg blei gravid åg[;)] men ikke så ille som nå da[:-]
ORIGINAL: nurkeklar
Hehe EKSTREMT tidlig overgangsalder og det da[8D] Men jeg tror det kanskje kan ha litt med Pergoen, ikke sikker men.. Pleier ALDRI å svette på natta (ikke som jeg vet om) men nå, nå våkner jeg at jeg er gjennomsvett[:'(] *blæh* ikke noe morsomt.. Også kan jeg sitte på jobben og plutselig bare bli veldig varm, heelt uten videre.. hehe
ORIGINAL: nurkeklar
Hehe EKSTREMT tidlig overgangsalder og det da[8D] Men jeg tror det kanskje kan ha litt med Pergoen, ikke sikker men.. Pleier ALDRI å svette på natta (ikke som jeg vet om) men nå, nå våkner jeg at jeg er gjennomsvett[:'(] *blæh* ikke noe morsomt.. Også kan jeg sitte på jobben og plutselig bare bli veldig varm, heelt uten videre.. hehe
Ja kanskje det er Pergoen, men jeg bruker ikke det engang. Er sikkert bare unormal jeg da [8D] Typisk meg det hehe[8|][8D]
ORIGINAL: bmw_pia
¨sjekk stoffskifte!! var svaret på mine hetetokter!