Hetetokter

♥veromor♥

Elsker forumet
Aprillykke 2017
Sensommerbarna 2019
Septemberbarna 2019
Er det noen andre her som får hetetokter? Er det et normalt symptom så tidlig i svangerskapet? Jeg er 4+3 idag (har testet positivt siden 7dpo), og har ikke så mange symptomer annet enn økt utflod, opplåst mage og skikkelig hetetokter i blant. Fryktelig slitsomt på jobb, spesielt siden eldre pasienter på sykehjemmet liker å ha det godt og varmt rundt seg.. Er det andre hee som opplever det samme?
 
Har forsåvidt også småkvalme om morningene, og sliter mer med ortostatisk blodtrykksfall enn det jeg pleier til vanlig. Men det gjorde jeg sist svangerskap også, men disse hetetoktene opplevde jeg aldri som såå ubehagelige såpass tidlig i svangerskapet sist..
 
Jeg hadde hetetokter rundt den tiden å etterpå, helt håpløst.
Sov med dynetrekk istede for den varme vinterdyna som jeg brukte ellers;)
 
Jeg er like langt som deg og har hetetokter ut av en annen verden hadde de ikke sist svangerskap, men nå er det helt forferdelig!
 
Jeg kan også signere på hetetokter om natta! Gjør at det blir veldog vanskelig å sovne. For varmt med dyne og for kaldt uten etter en stund.
 
jeg føler meg ikke gravid "at all!"

Er litt bekymret at jeg ikke lenger er gravid syden jeg har ingen symptomer.
Kanskje jeg kjøper et gravid test til...?

Men jeg vill gjerne ønske meg litt hetetokter siden jeg er alltid så kaldt! :)
 
Både hetetokter og frysebyger her, i tillegg til kramper i bena og forkjølelse. 4+3
 
Jeg er bare ut i uke 3 å har også hetetokter
 
Okei, selv om jeg ikke unner noen av dere det, så er det godt å høre at jeg ikke er alene :) Får håpe det går over snart! Er så slitsomt...
 
Back
Topp