Hetetokter!!

frkmama

Betatt av forumet
Sensommerbarna 2016
Sjølv om d ikkje er så varmt ute om dagen sliter eg såå med hetetokter! Er så varm at eg trur eg går i bakken snart:-( Andre som også sliter med det? Er 36+2 idag og har ikkje sliti med detta føre nå...

Jaa, det kommer helt plutselig og da ligger jeg som et slakt et eller annet sted og bare svetter. Så ekkelt :(

Føles som å sitte i badstue store deler av dagen!

Skriver under på denne, er helt ekstremt til tider.. Og jeg svetter generelt myyye når jeg skal gjøre noe!:p Vasket badet i stad, trudde jeg skulle krepere

Ja, kjennes ut som kroppstemperaturen har steget med 5 grader! Varmt hele tiden! Bortsett fra da jeg gikk ute i skogen i uværet i stad og himmelen åpnet seg og jeg fortsatt hadde 20 min hjem. Da ble jeg litt avkjølt faktisk, men like varm igjen en halvtime senere :P

Sjølv om d ikkje er så varmt ute om dagen sliter eg såå med hetetokter! Er så varm at eg trur eg går i bakken snart:-( Andre som også sliter med det? Er 36+2 idag og har ikkje sliti med detta føre nå...

Samme her, skikkelig slitsomt. Det gleder jeg meg til tar slutt, hatt det sånn med alle. Skjønner ikke hvorfor jeg sminker meg, alt renner vekk likevel☺️

Jeg også! Om kveldene må jeg bare låse døra og gå i undertøy. Det er så vondt å svette så. Bare å glede seg til overgangsalderen :-P

Back
Topp