Hetetokter?

mammatilgutt

Elsker forumet
Når jeg gikk gravid med guttungen i 2012 sleit jeg veldig med hetetokter, men regnet med de gikk over etter at guttungen ble født.. Men neida... Sliter så sykt mye med det til tider.. Trenger aldri å ha noe varme på i huset om kveldene. Akkurat nå sitter jeg her i sofaen kun i trusa og svetter! Har ikke fyrt i på flere uker og har ingen form for varme på :O tatt tester hos legen pga dette i 2013 og tidligere i år men er ingenting galt.. Er dette normalt? :O når andre fryser svetter jeg :P
Håper noen har noen råd/svar til meg :)

Daa kan det være derfor. Jeg hadde det samme, fikk eldste i 2012, sleit med hetetokter lenge etterpå, men pga pillene. Har det samme nå, jenta er 5 mndr. Går på cerazette, å sliter enda med hetetokter. Gikk over da vi skulle begynne å prøve på baby, da jeg slutta med pillene. ..

Daa kan det være derfor. Jeg hadde det samme, fikk eldste i 2012, sleit med hetetokter lenge etterpå, men pga pillene. Har det samme nå, jenta er 5 mndr. Går på cerazette, å sliter enda med hetetokter. Gikk over da vi skulle begynne å prøve på baby, da jeg slutta med pillene. ..

Huff aldri reagert på hormoner før :P men men får vel bare holde ut da :P

Back
Topp