Hetetokter!

Mirari

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
Flere som er varme for tiden? Her i Bergen har det vært over 20 grader i det siste, blir jo så varm at svetten renner av ingenting jo.... :(

Syns ikke jeg var på langt nær så varm i sommer når det var over 30 grader (men var jo tross alt noen *kremt* kg lettere også da... :P )

Hetetokter sliter jeg mye med. Gjort det i mange måneder desverre. Hvis sola skinner så går jeg ute med sandaler og har ikke akkuratt på meg vinterjakka :P haha!

Jepp. Opplever nesten litt sånn kaldsvetting.. her er det verst på morgenen / formiddagen da. Da er det også på sitt værste med vann i kroppen. Er hoven og svett. Ser ut som en sebra av alle liggemerkene. Usj, gleder meg til dette er over :-P

Hetetokter sliter jeg mye med. Gjort det i mange måneder desverre. Hvis sola skinner så går jeg ute med sandaler og har ikke akkuratt på meg vinterjakka :P haha!
Har ikke hatt på vanlige sko siden i april jeg tror jeg. Ikke sokker heller :-P med mindre det regner er det sandaler som gjelder her i gårn :-P

Har ikke hatt på vanlige sko siden i april jeg tror jeg. Ikke sokker heller :-P med mindre det regner er det sandaler som gjelder her i gårn :-P
Hehe samma her! Var en dag det regnet, så jeg måtte på med joggeskoa. Enda jeg viet de ut med lissene så var det døden å ha på seg :P

Hehe samma her! Var en dag det regnet, så jeg måtte på med joggeskoa. Enda jeg viet de ut med lissene så var det døden å ha på seg :P
Bra det ikke er bare meg :-P jeg tenkte her om dagen at jeg hadde dødd om jeg skulle gått gravid på vinteren, og vært slik som jeg er nå :-P

Jeg tok på meg et typisk høstantrekk her om dagen jeg og holdt på å omkomme! :O sokker, joggesko, jeans og genser ble_litt_i overkant. Dagen etter var det på med sommerkjolen og sandalene igjen. Og det skal ikke mye til før svetten siler!! Det er bittelitt husarbeid det, så er jeg gjennomvåt!!! :O

❤️ venter lillebror i midten av oktober ❤️

Back
Topp