hetetokter eller noe sånt..

En baby til :)

Glad i forumet
Andre som opplever å plutselig føle seg glovarme i ansiktet, for så å kaldsvette for så å bli skikkelig varme igjen? Har de siste dagene opplevd dette, like gjerne når jeg ligger som om jeg rører på meg.. Er litt ubehagelig.. noen som vet hvorfor man får dette?

Hmm.. Jeg tror jeg aldri har frysi i svangerskapet... Varm og svett i 9 mnd snart! :P
Forferdelig ubehagelig med slikt varme-kulde skifte da....
Har sikkert mye med hormoner å gjøre...

Har det slik av og til. Ufattelig teit reaksjon mot slutten. Hehe nå har jeg vel og merke 1,5 til 2 måneder igjen. Men hadde det også sist graviditet. ;-p

Jeg har vært vaaarm i 9 mnd nå. Trodde jeg skulle være heldig at det var kaldt når jeg skal føde, men neida - varmeste vinteren på leeenge.

Bare jeg er på butikken så må jeg vifte ansiktet siden jeg blir så varm....

Andre som opplever å plutselig føle seg glovarme i ansiktet, for så å kaldsvette for så å bli skikkelig varme igjen? Har de siste dagene opplevd dette, like gjerne når jeg ligger som om jeg rører på meg.. Er litt ubehagelig.. noen som vet hvorfor man får dette?
Jeg sitter for det meste med et fleecepledd rundt meg...meen så er det noen ganger at det bare begynner å koke....spesielt i ansiktet...varer bare ett øyeblikk, meen skikkelig ubehagelig....vet ikke hvorfor, følger med på denne tråden for å se om noen vet...

Sniker fra oktober!:)
Jeg hadde det slik i slutten av svangerskapet også!:) tror det er helt normalt som alt annet rare ting vi skal gjennom:)

Jeg sitter ofte med pledd på beina mens jeg koker på resten av kroppen.. og våkner på natta av at jeg er helt svett. Det er vel bare sånn det er. Det skjer jo så mye med hormonene våre:p

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app

Kom ut av dusjen istad, sminket meg, tok på meg klær og ordnet håret og det resulterte i at jeg er gjennomvåt! Takk hormoner-takk!

Back
Topp