Heteslag.......

Curly79

Elsker forumet
Mailykke <3
Junibollene 2023
Jeg elsker vår og sommer, men har ikke gått gravid på denne tiden før (og glad er jeg for det nå) Jeg har skikkelig heteslag. Jeg som ellers går med ull til langt uti Mai, sitter nå her, med kneleggings og kortarmet tunika.... Skulle tro det var midtsommer og 25 grader ute, men det er bare 16 grader... Veldig glad denne ungen er ute før den skikkelige sommervarmen kommer.....

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Jeg er sjeleglad for at jeg ikke går høygravid på sommern ja. Det gjorde ei venninne og hun holdt på å krepere! Jeg har to barn fra før, et april-barn og et mai-barn. Så dette er liksom 'kjent' for meg. Men ja, jeg må sitte i skyggen i dag. Ellers smelter jeg bort :-P

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg har aldri vært varmblodig før jeg ble gravid. Noe ma'en ikke likte så godt i vinter da han frøs og satt med tepper inne fordi jeg senket temperaturen hele tiden i huset :P godt det ikke er så lenge igjen da før termostaten i oss går tilbake til det vanlige ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Synes det er værst den første tiden etter fødselen, svettet noe helt forferdelig etter forje fødsel! Helt grusomt :)

Her står vinduene nærmest meg på gløtt hele tiden. Skrur ned varmeovner og må ta pauser for å gå ut under sminking og dusjing på badet. I fjor gikk jeg med strømpebukser og ullsokker til gradene nærmet seg 30+ :p Gubben er oppgitt for her er det trekkfult :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp