Heteslag?

MaiTjohei

Forumet er livet
MAI 2013
Denne gangen har jeg jo vært gravid på vinteren, og egentlig vært litt kald.. men nå de siste dagene har jeg vært så varm. Får Heteslag og våkner klam på natten. Deilig! :D

Noen andre som sliter litt med temperaturen? :p

Jeg har også blitt veldig mye varmere nå de siste dagene. Håper det er fordi det nærmer seg fødsel!

Sent from my HTC Desire S using BV Forum

Har det helt likt. Våkner kliss våt av bare svette flere ganger på natta :( begynner også å kle av meg jakke å sånn vist jeg skal stå i kø eller noe , for da kommer det altid

Jeg har det helt likt. Våkner enten på natta rllrr morgnrn og er båt av svette, og dette er selv om det er 18grader på soverommet:confused:

Du kan steike speilegg på kroppen min:-) hehe! Skifter klær en-to ganger om dagen fordi jeg renner bort :-P

For å si det sånn,så har jeg blitt godt kjent med hvordan det kommer til å bli i overgangsalderen:P jeg har satt opp vinduene på jobb,mens alle andre har lukket dem;)

Haha ja. Jeg har nettopp svettet over en sterk Taco! :D

Bedre å fryse litt altså. Forrige gang jeg var gravid var jeg veldig varm. Gikk med capribukse ut oktober :D

Nå får jeg Heteslag når det minst passer. Midt i forelesning osv :P

Hehe... Artig å lese at vi er fler ;)

Rene kakkelovnen selv. Plutselige heteslag og klissvåt på rygg og evt rumpa om jeg har sittet på en stol , for ikke å glemme om nettene...

Jeg er også glovarm for tiden. Sambo fryser om natten å kommer klengende på meg, da våkner jeg selvfølgelig av at det blir enda varmere å flytter meg lengre ut på kanten av senga. Til slutt må jeg vekke han for å be han om å krype tilbake til andre siden av senga. :p

Varm her også, veldig uvant, da jeg er en skikkelig frostmark til vanlig. Er egentlig helt greit, bortsett fra om natten, da er det irriterende!!

Har det helt likt. Våkner kliss våt av bare svette flere ganger på natta :( begynner også å kle av meg jakke å sånn vist jeg skal stå i kø eller noe , for da kommer det altid

Sånn er det her og.. gjekk med kortarma topp et stykke ute i dag.. storebror hadde vinter jakke og hue på :p hehe

Her er det fossefall flere ganger for dagen....

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Back
Topp