"Hetebølge"

Wildberg

Forumet er livet
Fryser snart samboeren ut av huset virker det som.
Føler meg skikkelig varm hele tiden og om natten våkner jeg med at jeg er skikkelig svett. Så verandadøra står ofte åpen.

Flere "heite" maidamer her inne??[:D]

Jepp. er nok det! Kan ikke drive å sette opp jeg da, stakkar 3-åringen min blir jo bare syk da. Men på kveldstid har jeg ikke mye klær på for å si det sånn... he he[:D]

Jepp ;p Her står verandadøra oppe fra tidlig om morgenen helt til vi skal å legge oss ;p Sambo sitter med fleecejakke og tøfler, mens jeg sitter i singlett og shorts :p

det er nok ganske så hett her også[:D] jeg er til vnalig litt frossen av meg, og har alltid et tykt pledd i nærheten av meg når jeg sitter i sofan, men någår jeg rundt i singlet hele dagen, og kunne helst gått naken[:)] 

hehe, driver med det samme her... svetter og går rundt i minimalt med kle heile tia. var ganske travelt i påska, når vi var sammen med svigers, og dei fyrte heile tia.. eg satt ute i tskjorte og fire minus[:D]

Jepp, her svettes det!! Bare 3 grader ute, men likevel helt herlig å sitte på verandaen i bare t-skjorte.... Må ha vinduet oppe om natta. Gubben er blitt småforkjøla og gjett hvem som har fått skylda...? [8D]

JAAAAAAA! Varm hele tiden! Best å være hjemme der jeg kan regulere temperaturen selv. Gikk i singlet på jobb i dag, og ble raskt svett og klam. Begynner dessuten å bli lei av å forklare Gud og hvermann at jeg IKKE fryser, jeg er lettkledd fordi jeg er varm! Må muligens henge et skilt rundt halsen for å slippe å forklare... [8D]

ORIGINAL: Tassen_2

jeg også... åpner vinduene rett som det er..
nydelig vær her da.. blå himmel og sol... elsker våren.. da vi har hele sommeren foran oss[:D]

Sign[;)]

Jeg er kjempeheit:) Hehe.. I går gikk jeg fra senteret og over til posten i bare t-skjorta for jeg var så varm[:D] Folk så rart på meg[8D] Ikke så rart kanskje... Jeg i bare t-skjorta og sønnen min satt i vogna med jakke og lue på seg.. Til vanlig er jeg en veldig frøsen person men nå er jeg overheit!

åjadda! her skriver jeg lett under! hehe
andre fryser mens jeg svetter. hehe
her står også vinduer og verandadør åpen. min kjære har fått beskjed om å heller hive på seg litt mere klær hvis han syns det er kaldt. [;)]

Jepp! Jeg skruer ned varmen, han skruer opp! Men han har fått beskjed at han får begynne å sitte under teppe om han fryser.. Jeg klarer ikke å være varm hele tiden..[;)]

Back
Topp