Hestra-votter?

Imogene

Forumet er livet
VIP
Dere som har disse, er dere fornøyde?
Hvor fåes de kjøpt?
Og har dere bilde?[:)]

Vi fikk et par nå i forrige uke som vi har rukket å brukt litt, og vi er veldig fornøyd enn så lenge! De er jo så kjekke til små hender, glidelåsen går helt ned til tommelfestet, så det blir enkelt å få de på.

Har sett Hestra-votter på stort sett alle sportsbutikker i allefall. Bilde orker jeg ikke å google [:D]

Takk!
Må nesten prøve de, da [:)]
Har vært fornøyd med Reimatec+ også, men tommelen er vanskelig å lirke på plass.

Vi har sånne, hadde i fjor og [:)] De kjennes veldig gode ut, lette å ta på også [:)] Jeg syns reima kanskje sitter litt bedre på hånda når man først får inn tommelen, men jeg er enig de er knotete å få på..
Nå om dagen som det ikke er så innmari kaldt har vi brukt mye de vindvottene fra nøstebarn med ullfor! Bruker nesten bare de, men de er nok ikke varme nok hvis det blir beinkaldt igjen.
Spora litt av, men jo det er veldig gode votter altså, kjøpte på sportsbutikken [:)]

Må nok prøve dem [:D]
Ser så mange som skryter veldig av de, synes dog de så litt klumpete ut - men det er kanskje bare bildet som lyver?

har både de og reimavåttene med glidelås helt ned. Reimavottene med glidelås er like lett å få på som disse. Har noen fra BULA som heter vossarassar eller no også....de er kjempegode

ORIGINAL: MammaMia98

har både de og reimavåttene med glidelås helt ned. Reimavottene med glidelås er like lett å få på som disse. Har noen fra BULA som heter vossarassar eller no også....de er kjempegode

Vossatassar. [;)]

ORIGINAL: Dunn

Vossatassar. [;)]

ja*ler* rassen er ikke på hendene nei....hehe

har både de og reimavåttene med glidelås helt ned. Reimavottene med glidelås er like lett å få på som disse.

Det vil jeg tro - våre Reimavotter har ikke glidelås, bare den borrelåsen man strammer med.
Knallfine vottr, som holder på varmen og er vanntette. Men kjipt med den tommelen som aldri havner der den skal..

Vossatassar. [;)]

ORIGINAL: Imogene

Vossatassar. [;)]

Hahahahahahahha!
Rassvottar nei...

Jeg har Hestravotter jeg også. De har jeg hatt i godt over 10 år. Holder godt ennå.
Barnevotter tror jeg. Kjøpte de da jeg stod på ski/brett en gang i tiden. Superbe votter!
Husker ikke hvor jeg kjøpte dem da [8|]

vi bruker hestra og er kjempe fornøyd til og med på scoterturer er ikke barna kalde på hendene de har de på på sport 1 på revetal og g sport fører de:)

Back
Topp