Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Ok, jeg får nok bare prøve meg fram hva som funker for ossJeg og har hest. Rir et par ganger i uken men bare på min, som jeg har hatt siden jeg var 12, en 26 år gammel pensjonert spranghest/skolehest. Blir helst skritteturer, litt gallopp innimellom på tur.
Spurte jordmor og lege, de mente det ikke var farlig så lenge jeg ikke datt av eller det var ubehagelig. Man kommer jo til et punkt hvor det fysisk blir litt vanskelig å fortsette..
Sist red jeg til jeg var 4-5 mnd på vei, da begynte det å bli ubehagelig.
Jeg har også en islandshest. Kjempe fin rase og så behagelig å riJeg red til jeg var nesten 7mnd. På vei i forrige svangerskap, hadde da en ung islandshest.
Har ikke hest nå desverre. .![]()
Drømmer om en islending en gang!Jeg har også en islandshest. Kjempe fin rase og så behagelig å ri![]()

Hva har du nå?Drømmer om en islending en gang!![]()

Var møkking inkludert der hesten sto.Merker dere noe forskjell på stallarbeidet?? Jeg får innmari vondt i korsryggen når jeg møkker, så nå er mannen med hver dag. Han er ikke spesielt glad for akkurat det![]()