Hestejenter

tonjecathrine

Forumet er livet
Oktoberskatter 2014
Septembergull'17
Flere jenter her inne som savner hestehobbyen?
Åh som jeg savner snuppa mi, hun ble igjen i Nord-Norge hos den gamle eieren sin når jeg flytta ned hit i mars. Alt var så usikker med jobb/økonomi at vi ble enig om at det beste var å la henne være hos de gamle hestevennene sine siden jeg likevel ikke har kunne brukt henne som normalt.

Min Bandida er en morsom dame, typisk merr som er overlegen og hoven på beitet, men en fantastisk ridehest. Hun har vært trent etter Parelli og Natural Horsemanship, og jeg ridde henne for det meste barbakk og kun med grime, da var vi tryggest. Hun har en enorm "will to please", men litt tunglært og skjør. Blir fort utrtygg om man legger for mye press under trening, men om hun får gå først på tur er hun så modig og selvsikker ♥
Sukk... min første sommer på mange mange år at jeg ikke skal bruke fritiden på hesteryggen i full gallopp gjennom skogen, svette oss på fjellet eller bade i kulpen. Lillemora mi, som jeg gleder meg til ungen er ute og jeg kan ri igjen!

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1403459073198.jpg
    1403459073198.jpg
    99,8 KB · Visninger: 30
  • 1403459084750.jpg
    1403459084750.jpg
    89,9 KB · Visninger: 28
  • 1403459137964.jpg
    1403459137964.jpg
    41,9 KB · Visninger: 28
  • 1403459242713.jpg
    1403459242713.jpg
    46,2 KB · Visninger: 28
Jeg rir på avlshingsten til svigers, verdens herligste men han er jo ganske gammel nå så blir mest turer og koseridning på bane. Har for øvrig ikke ridd ham siden i fjor :( Gleder meg til å kunne ri igjen :) Det er en New forest ponni :)

Ååh! Kjenner sååå på den følelsen selv, innrømmer at jeg prøvde en tur tidligere i graviditeten, men da passet bekkenløsninga på at jeg ikke kunne gå neste dag. Det ble med den turen, men glad jeg tok den å guuud som jeg gleder meg til neste tur på hesteryggen <3

Ååh! Kjenner sååå på den følelsen selv, innrømmer at jeg prøvde en tur tidligere i graviditeten, men da passet bekkenløsninga på at jeg ikke kunne gå neste dag. Det ble med den turen, men glad jeg tok den å guuud som jeg gleder meg til neste tur på hesteryggen <3

Ridde fram til uke 10 ca, men det var så mye is og dårlig føre selv med brodder at jeg turte ikke mer.
Jeg gleder meg sånn jeg også til neste tur! Etter permisjonen håper jeg å få jobb på et terapiridesenter her i kommunen, det hadde vært noe! Bare snuse inn hestelukt dagen lang ♥

Ridde fram til uke 10 ca, men det var så mye is og dårlig føre selv med brodder at jeg turte ikke mer.
Jeg gleder meg sånn jeg også til neste tur! Etter permisjonen håper jeg å få jobb på et terapiridesenter her i kommunen, det hadde vært noe! Bare snuse inn hestelukt dagen lang ♥

Ja, har du muligheten til det på jobb så er jo det absolutt det noe jeg ville utnytte maks! <3
Da har en jo muligheten til å ta igjenn litt tapt tid;)

Back
Topp