Hestejenter se her

Snoflak

Elsker forumet
Hvem her inne er hestedamer da ? :) hvordan reagerer hestene deres på rakettene ? :)

Jeg var[;)]
Og kunne godt tenkt meg en hest igjen men med barn og full jobb så strekker ikke tiden til..
Håper bare dattera mi blir interesert så jeg kan nyte litt godt av det[:)]
Forøvrig så reagerte ikke hesten min på rakettene, så lenge hu var inne[;)]

Jeg var også, men måtte selge pga tidsnød[8|]
Den ene jeg hadde var redd raketter, men siden han sto ved siden av  en gammel hoppe som overhodet ikke var redd for noenting, gikk det veldig bra. Hun roet han veldig fint ned.[:D]
De to andre jeg har hatt, var ikke redde i det heletatt[;)]

ORIGINAL: ThereseTherese

Jeg var[;)]
Og kunne godt tenkt meg en hest igjen men med barn og full jobb så strekker ikke tiden til..
Håper bare dattera mi blir interesert så jeg kan nyte litt godt av det[:)]
Forøvrig så reagerte ikke hesten min på rakettene, så lenge hu var inne[;)]

Jeg har hest jeg og datter på 1 1/2 år, og hun er TOTALT HEKTA... hun skal BARE ha på ridehjelmen heeele tia.. og så skal hun bare ri og kose å kysse på hestene hele tiden. Og om jeg prøver å ta henne utav salen hyyylskriker hun.. hehehe :D I ferien nå har jeg ansvar for nesten 50 hester, endel høner og kaniner og det tar jo ganske mye av dagen men Mie er i barnehagen når jeg tar det så det går greit. Jeg har også 100% jobb, og etter jobb er hun med meg i stallen til alle dyrene og hun vil ikke dra derifra igjen etterpå hehe.. Men mandager og onsdager er hun hos pappaen sin, så da bruker jeg litt ekstra tid :)

Jeg er, og håper jeg med tiden kan kjøpe meg hest igjen. Men nå som jeg er aleinemor, jobber turnus og har et barn med astma og allergi er det ikke mulig å få kabalen til å gå opp siden hu ikke kan være med i stallen. ikke har jeg råd nå helle..

Men hesten jeg eide gikk det veldig bra med, så lenge hu sto inne sammen med de andre hestene. Men flere av de andre hestene jeg har stelt/hatt på for var redde og det løste vi med å ha lys og radio på i stallen og lot de være aleine med de andre hestene til det værste var gitt seg og så gikk noen inn til de og kosa å ga de mere høy. Føre de slukka i stallen som vanlig.

Back
Topp