Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hadde guttungen i vogna mens jeg møkka, slapp ut eller longerte. Ridningen tok jeg enten på kveldstid når pappaen var hjemme, eller på formiddagen når mamma var hjemme. Syns ikke det var noe problem å samkjøre, men så hadde jeg en veldig snill baby. Etter svangerskapet fikk jeg hypotyreose og hadde til slutt ikke energi nok til å ta meg av hesten (pga ingen som kunne hjelpe meg med den). Har du mulighet hadde jeg fått hestepasser, for ting blir ikke alltid som du planlegger..Trico skrev:
vi hadde ike hest,men hadde fult fjøs med melkeku og kalverbondekone skrev:
Og det gikk bra det, ungene hadde egen huske i fjøse, før de kunne sitte så lå de en trillebår med en madrass og teppe
linda889 skrev:
Og det gikk bra det, ungene hadde egen huske i fjøse, før de kunne sitte så lå de en trillebår med en madrass og teppe
Hehe, så oppfinnsomt :D Jeg tror at dersom helsa er bra, så klarer man det man vil (og om man får hjelp fra barnefar og besteforeldrer ;)) Men synes det er betrygende og høre historier :) så bare fortell ;)
bondekone skrev:
linda889 skrev:
Hehe, så oppfinnsomt :D Jeg tror at dersom helsa er bra, så klarer man det man vil (og om man får hjelp fra barnefar og besteforeldrer ;)) Men synes det er betrygende og høre historier :) så bare fortell ;)
jeg var i fjøse 7 dager etter fødselen med begge ungene
ja tøft inni mellom men gikk utrolig fint slik sett
da vi fikk jenta her så tok far all perm uten om de ukene jeg måtte ta og dermed så var vi 2 i fjøset i stede for bare meg
Kan den ikke ris pga spesielle forhold, eller vil du ikke at andre skal ri den? For meg var det ridningen som var vanskelig å løse til tider. Jeg tilbød gratis forhest fra 6 mnd i svangerskapet og 2 mnd etter fødsel, pluss flere dager i uken etterpå.. Ingen var interressert.. Å det var en dressurhest i full trening.. Endte med at jeg hadde hesten selv til og med dagen jeg fødte, og fra og med dagen jeg ble utskrevet... En klarer det en bestemmer seg for :)Trico skrev:
Går kjempefint!! Blir jo vanskelig å hoppe opp og ta noen timers skogstur liksom, men hestehold generelt er null problem.Vipsis skrev:
Den hesten jeg har nå har jeg også hatt i 12 år, så skjønner innmari godt hva du mener.
hadde ikke hest selv men rei hesten til ei veinde så mye jeg ville før han blei solgt, passet på og vre i stallen rundt 11-12 for da var det sove tid så fikk jeg han tilog sove i vognen og satte han ved ridebanen mens jeg rei. ofte var det andre i stallen også som kunne passe han, men han var 6 mnd da hade han ikke med når han var spedbarn men det er fordt han er født i oktober og det var 30 minus i vinter davar han hjemme og jeg reiste i stale når pappan kom hjem fra jobb.*Frk.Mamma skrev: