Hes gråting

Mamma til 2 gutter

Elsker forumet
Flere som har opplevd at deres små er hes når de gråter? Lurer på om lillegutt kan ha blitt litt forkjølet. Hoster også av og til. Hatt denne hesheten noen dager nå. Vurderer å oppsøke lege i morgen for å få ham til å lytte litt på. Nyser også en god del, men det skal visst være vanlig blant spedbarn.

Samme her, både med gråting, nysing og hosting.. nyser en god del, hoster av og til .. men er ikke spesiel bekymret.. ikke har hun feber eller tegn på ubehag som jeg kan tolke iallefall..
men er du bekymret kan det jo være greit å få det sjekket.. [:)]

hei [:)]nysingen KAN VÆRE fostervann! [;)] min datter gråter også noe hest, men at hun gjør det har ikke noe med forkjølelse å gjøre, men du kjenner jo ditt barn best og har lettest for å vurdere om ditt barn er forkjølet, men hvis du opplever at ditt barn er tett i nesen så smør noe meirismør på nese benet så blir det bedre ( fliret noe første gang jeg hørte det men det har virket på mine barn når de var helt små)...

ORIGINAL: Stoce

Samme her, både med gråting, nysing og hosting.. nyser en god del, hoster av og til .. men er ikke spesiel bekymret.. ikke har hun feber eller tegn på ubehag som jeg kan tolke iallefall..
men er du bekymret kan det jo være greit å få det sjekket.. [:)]

Ingen feber her heller... Og ingen ubehag. Får se hva vi gjør. Kan godt hende at dette er helt normalt... men man blir jo litt bekymret, særlig når man ikke har noen barn før og har lite erfaring. Takker for svar [:)]

Lille Emil nyser ganske ofte, og hostar litt av og til. Eg spurte helsesøster, og ho meinte det berre var støv i nasen og at han svelger litt feil av og til. Men, han er ikkje hes da. Du kan jo ringe helsesøster og spørre? Eller vente til du får eit bedre svar her inne, eg e nemlig førstegangs og har lite peiling[;)]
Lykke til, håpa han ikkje e sjuk!!

ORIGINAL: sjefsberta123456

hei [:)]nysingen KAN VÆRE fostervann! [;)] min datter gråter også noe hest, men at hun gjør det har ikke noe med forkjølelse å gjøre, men du kjenner jo ditt barn best og har lettest for å vurdere om ditt barn er forkjølet, men hvis du opplever at ditt barn er tett i nesen så smør noe meirismør på nese benet så blir det bedre ( fliret noe første gang jeg hørte det men det har virket på mine barn når de var helt små)...

Takk for tipset [:)] Også hørt at man skal dryppe morsmelk i nesen dersom barnet er tett [:)]

ORIGINAL: sogn78

Lille Emil nyser ganske ofte, og hostar litt av og til. Eg spurte helsesøster, og ho meinte det berre var støv i nasen og at han svelger litt feil av og til. Men, han er ikkje hes da. Du kan jo ringe helsesøster og spørre? Eller vente til du får eit bedre svar her inne, eg e nemlig førstegangs og har lite peiling[;)]
Lykke til, håpa han ikkje e sjuk!!

Skal til helsesøster for vektkontroll på Tirsdag, kan spørre henne da [:)] Takk for svar [:)] Førstegangs jeg også, så har også lite peiling [:-]

Back
Topp